Anisotropic Filtering i Doom3?

Software d.  07. maj. 2005, skrevet af TontonE
Vist: 468 gange.

TontonE
 
Superbruger
Tilføjet:
07-05-2005 21:47:17
Svar/Indlæg:
1093/51
Hejsa

I grafik indstillinger i Doom3 er der jo ikke noget der hedder Anisotropic Filtering.. Men når man læser benchmark test kan man tit se indstillinger med 4xAA og 8xAF i Doom3. Hvor slår jeg Anisotropic filtering til i Doom3?? Jeg har kigget i Nvidia driverne for indstilling af driver profiler.. men hver gang jeg slår AF til og trykker på "apply" resetter den det selv igen! x(

Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-05-2005 22:24:01
Svar/Indlæg:
4230/89
hvis ikke du kan finde det i selve spillet, så er det noget der skal laves i windows, under dine gfx driverer...



TontonE
 
Superbruger
Tilføjet:
07-05-2005 23:32:25
Svar/Indlæg:
1093/51
Det skriver jeg også om i #0.. Men hver gang jeg trykker på "apply" eller "ok" resetter den mine indstillinger!



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
08-05-2005 13:33:05
Svar/Indlæg:
15982/637
Nu er det jo således at DoomIII ved "High detail" automatisk sætter 8x Anisotropic Filtering til.



TontonE
 
Superbruger
Tilføjet:
08-05-2005 16:57:23
Svar/Indlæg:
1093/51
Nå.. :D Det vidste man sku ikke.. Hvad er så idéen med ikke at lade brugeren indstille på det..



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
09-05-2005 02:03:00
Svar/Indlæg:
15982/637
#4: Det kan man normalt også selv indstille, men nogen spil tvinger det bare fra/til !. Fx i MOH:PA kan man ikke slå FSAA til !.