Om 9800XT er det bedste kort til pengene, kommer vel an på hvad man har givet for det? Før man ved det, og før man ved om folks profiler er opdaterede, synes jeg man skal flette sit lille beskidte næb med at dømme andre. Ja altså medmindre man er den slags person som ønsker at blive dømt på forhånd selv...? :00
Der er en definitiv forskel på en "bench-luder" som #0 - og så en person som fokuserer på den slags af praktiske årsager.
Jeg er afgjort en af de sidste, da jeg for det første vil have meget for mine penge, men samtidigt skal kunne bruge min maskine fuldt ud. Endvidere ønsker jeg at have benchmark-resultater som reelt afspejler hvordan min maskine kører, dvs med alle programmer installeret - og gerne en installation som er XX måneder gammel, og ikke en latterlig syntetisk opsætning hvor windows er ubrugeligt, og der KUN er fokuseret på bench-delen.
Som følge af ovenstående, mener jeg blandt andet at denne tråd, samt "2001SE tweaks" eller hvad den nu end hedder, er komplet ubrugelige, idet de er nummer 142301 i rækken af tråde som vil blive opfattet som blær fra 12k's side. 2-3 stykker er ok, hvis nu du havde stillet spørgsmål i dem ( det gør du dog ikke.. :00 ), men når du KONSTANT og HELE TIDEN skal dreje fokus i en tråd over på dig selv og dine benchmarks, bliver det bare trættende og irriterende at se på. Ikke kun dem du selv opretter, men alle tråde du overhovedet kommenterer....!
Det tror jeg er en af de primære årsager til at folk er lede og kede af at glo på "se lige den her 3dmark score" eller "jeg skal lave voltmod imorgen" eller "jeg regner med at nå xxxxxx point iaften" i hver ENESTE ENE kommentar du kommer med...
#0 - Da du oprettede en profil herinde efter at have fået den gamle slettet ( stadig ikke på grund af en bog, men din opførsel generelt ) , hed det sig at du kun gjorde det af praktiske årsager - "for at modtage PM's" som du så smukt udtalte det. Hvad blev der af det? Det må være din kolo-enorme stræben efter opmærksomhed, som gør at du endnu ikke har ført den udtalelse ud i livet, eller hvordan hænger det sammen??