Hvordan sætter man den på plads ige

Bundkort / CPU d.  08. maj. 2005, skrevet af Hazek
Vist: 296 gange.

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
08-05-2005 10:17:35
Svar/Indlæg:
715/51
Good morning Vietnam.

Da jeg for et par dage siden ville smide mit gfx fra server hen i min arbejdsmaskine, så jeg at min chipsetkøler stort set ikke sad fast.

Grunden fandt jeg rimelig hurtigt. Den ene af de to spænder sad ikke fast på bundkortet.
Den ene fjeder havde simpelthen flået den ene låsering af bundkortet.

Men hvordan fa'en får man den på plads igen?.
Lodning er ikke en mulighed, da jeg ikke har det rette udstyr til at lodde så præcist.

Kan ikke dreje køleren, så de to andre huller bliver brugt, da de vender den forkerte vej.. til dem der tænker på den løsning lige nu.

Men skal man bruge sekundlim, epoxy eller hvordan skal man gå i krig med det?.
Hullerne er der da dimsen blev flået hel ud, og tingen der skal sættes fast, har jeg også fundet, så skal bare have noget at hæfte den med... men hvad?

MFG Hazek

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
08-05-2005 10:25:50
Svar/Indlæg:
3329/182
Jeg mener der ligger en guide til hvordan du kan fikse problemet med en papirclips her på siden. Ellers kan du anvende noget thermisk kølepasta som limer den på.

Men hvis det er noget ældre noget kan det jo bare få en klat sekundlim eller to. Det sker der temmelig sikkert ikke noget ved :)

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
08-05-2005 10:51:00
Svar/Indlæg:
715/51
Det er på mit Abit IS7.. så helt gammelt er det ikke :e

Wizard

Elitebruger
Tilføjet:
08-05-2005 10:53:58
Svar/Indlæg:
845/46

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
08-05-2005 11:00:01
Svar/Indlæg:
715/51
Takker, har læst guiden og fundet en måde at gøre det på.

Havde håbet man kunne kringle noget sammen, uden at skulle have brættet ud.. (hej Antec, få nu den lorte bagplade lavet, så den kan pilles af.)

Men det der ser ud til at virke.. så det må blive det :e