Hmm, jeg har massere til overs for dell. På skolen (HTX) har vi i de sidste 3-4 år kun købt dell, og det er maskiner der virker. Nu har jeg ikke erfaring med så mange andre større "mærkevarer", men hvis man endelig skal købe en samlet lødning, eller bærbar for den sags skyld, så vil jeg helt klart vælge dell.
En af mine farbrødre, som står for alt it købet på en større virksomhed, har heller ikke haft andet end kanon gode erfaringer med dell. Det kan godt være de koster, men deres service er kanon....
At de så bruger dårlige kølere, det er så en anden siden af sagen, men jeg tror ærlig talt ikke man finder det meget bedre hos andre mærkevarer af samme størrelse og kvalitet....
Jeg vil self aldrig selv kunne finde på at købe en del, da jeg skal have det selvgjort :p Men ellers fed udvikling.
#3 når du siger at de sikkert er ganske glimrene til noobs, så tror jeg du har ret, og med god grund. Gad vide hvor stor en del af Dell´s kunder som er tweakere som os?? Eller for den sags skyld, hvor stor en procentdel er tweakere af alle computerejere, nok en rigmelig lille del.....