:x Så gik min Maxtor harddisk sgu kold.. Efter 7 måneders brug... Håber evt. sgh.dk vil gå med til at jeg smider lidt penge oveni og får et andet mærke, for nu gider jeg da ikke ha' Maxtor...
Hvad er godt for tiden, min kammi sagde at IBM - Hitachi er tilbage ?? eller.. ??
Jeg vil anbefale dig at få den du har nu byttet på garrantien, der er idag ca. samme stabilitet på de forskellige diske - der er ihvertfald ikke nogen dokumentation der viser at nogle diske er meget værre end andre lige pt. Så højst sandsynligt har du bare været uheldig.
#4: Min Hitachi-disk siger mjav-lyden hvert 10. minut, og det er iflg. Hitachi ikke fordi den parkerer hovederne, men fordi de løbende blive rekalibreret.
Jeg har 6 maxtor diske i min server. og de kører fint. har ikke haft problemer med dem. og i min workstation har jeg en 80gb Hitachi SATA. jeg har aldrig hørt den miav-lyd som bliver nævnt i denne tråd. nok fordi min pc står på gulvet under bordet ved siden af en anden pc som larmer lidt.
Den miav lyd i snakker får jeg også. Forskellen er bare at min computer genstarter hver gang jeg hører den :x Heldigvis er det ikke hver 3. min den kommer, men har oplevet et par gange hvor den lige får lyst til at genstarte