Hmm... har godt nok ikke XP64 eller FarCry, men synes mest det ligner en grafisk opdatering, som du teknisk set ville kunne lave på alle systemer... :l Forholder mig lige skeptisk indtil videre... :r
"The Far Cry patch also acts as a no-CD crack, it appears, as we no longer had to have our play disc in the drive to play the game after applying the 64-bit patch." <--som sagt, det bliver mere og mere attraktivt :D
Fedt, så er det jo "heldigt" at man ikke har gennemført farcry helt endnu :e ville da være dejligt hvis man kunne slippe for at skulle afinstallere sin CloneCd FØR man kan spille farcry 8)
"Still nothing a XP3200 and a X800Pro can't handle on equal terms with some FSAA and AF ;), but still nice for AMD 64 owners who now can see that 64bit pays off a bit"
#16, bare vent til at spil blive skrevet til 64bit.. nu er det kun en patch med nogle optimeringer, det giver lidt, men ikke noget som ligner det sande potentiale.
#19 Der vil jeg så lige give dig en lille rettelse: Grafikken i HL2 bliver ikke bedre end den er! Det virker nærmere som om CryTek har optimeret deres grafik, for at den skulle kunne konkurrer med netop HL2. Desuden brokker alle spil sig sq i højere opløsninger... Hvis du kigger efter i den test de kører får de nærmest ikke nogen performance ud af skiftet, kun hvis man så samtidig kigger på den grafiske forbedring samtidig ;)
hmmm syns man skal ligge mærke til at nej det har ikke hjulpet ret meget på FPS men det har hjulpet en smule og ikke nok med det så er grafikken også bedre :), jeg er så sikker på at når der bliver udviklet ordentlige 64bit spil så snakker vi en helt anden slags grafik :) bliver meget flottere og nemmere og trække... tror jeg... men nu får vi se :)
Din Windows 2000/XP/Home/Pro er i dag et 32 bit styresystem og kan afvikle 32 bit programmer (og også 16 bit (nogengange)), men du kan ikke afvikle programmer der 64 bit!
For at afvikle 64 bit windows programmer skal du have et 64 bit styresystem som den nye Windows. Windows XP/64 kan også afvikle 32 bit programmer.
#32 prøv lige at tænk dig om før du spørg om sådan noget ikk...
Men nu ska jeg da hjælpe dig lidt... ja det kræver en 64bit cpu og ja det kræver et 64bit windows... faktisk er det så nemt at for at kunne køre win64 SKAL man have en 64bit cpu... og for at få noget ud af patchen skal man have win64... ganske simpelt... :e
Det er vidst de færreste der læser artiklen... Som han selv siger, så er det en grafisk opdatering og har overhovedet ikke noget at gøre med at de kører 64 bit at gøre.. Dog er der da en lille forbedrelse i performance, men dog ikke nok til at det imponerer mig.. Vil sige at de forsøger sig med falske forbedrelser for at høste flere kunder... :x
Ved godt for nogle af jer er dette et helt tåbligt spørgsmål.... Men jeg har en intel 4 processer 3.0 GHz 800 MHz system bus og 1mb L2 cache.... Hvordan kan man se at ens processer er det der i snakker om 64bit? Og hvordan for man fps`en frem i farcry?