Jeg står og skal til at bygge et vandkølingssystem men aner ikke hvilket kabinet jeg skal vælge. Det skal helst være et miditower og jeg regner med at radiatoren skal sidde i toppen. Nogen som kender et godt miditower kabinet hvor jeg kan have radiatoren i toppen og samtidig have en PSU?
Du skal helst undgå at bruge de medfølgende PSU'er, da de stinker ! Køb et kabinet og en god psu hver for sig. Storset alle kabinetter kan bruges, hvis modificerer dem. Så kan du bare vælge efter din smag og behag.
Jeg har også kigget lidt på lian li, men synes måske de koster lidt for meget. Jeg regner med at skulle have en radiator til 2 x 120 mm blæser. Er det stadig muligt at have en duel radiator i toppen samtidig med en PSU? Jeg har ikke pt nogen prisklasse men når jeg skal igang med at skære i kabinettet vil jeg ikke op og give alt for meget.
Ja. Alt afhængig hvilket kabinet du vælge så kan det være nødvendigt at mode det lidt. Så nap et som falder i din smag. Husk dog at skifte PSU hvis den følger med (De er som regelt røv dårlige)
Okay. Jeg kigger lige markedet igennem, men hvis folk har nogle gode forslag er jeg meget åben for idéer. Jeg har en Antec TB 380 watt PSU så regner bare med at bruge den
#7 CM Stacker koster ca. 1185 i DK. Der har du mulighed for at have en 2*120mm radi i toppen og placere din PSU i bunden af dit kabi. Synes sq det er smart. Det kræver dog at du skærer den PSU holder af som sidder i toppen, men det er nemt med en Dremel! Gjorde det selv for et par dage siden og jeg er virkelig spasser til sådan noget ellers!
En anden ting er det at lave hul i toppen, det er der sku heller ingen ben i... Så længe du har en Dremel er alting nemt! :e
#10 Jeg kan uploade nogle billeder af processen når jeg kommer hjem. Smider dem bare ind i mind profil... Hvis du ikke har en Dremel i forvejen eller har mulighed for at låne en, kan du købe en i Bauhaus til 895 inkls. udstyr, men de fås helt sikkert billigere andre steder også.
Men som sagt smider jeg lige nogle pics ind omkring kl. 17-18 stykker.
#12 Jeg borrede også de popnitter ud, der så ud til at holde PSU-holderen, men på trods af det, sad den stadig fast, så måtte skære den fri helt inde ved bagpladen, men det var en smal sag! :D