Jeg tror der er flere grunde til at de gamle kendinge er smuttet..
Dels personlige ( familie, kærester, andre ting ) årsager. Dels det at oc.dk det sidste år eller 1.5 er blevet hol-agtigt ( alt for mange brugere, der laver emner om de samme ting. Ka huske dengang jeg begyndte at komme her. Der var det utroligt interessante tråde omkring peltier, vandkøling, mach-køling og alle de gode sager ( avanceret oc stuff.. ikke hw-newb-stuff ) der fyldte FORSIDEN !
Dels at du: Ikke FATTER at blive væk eller i det mindste holde dig lidt i baggrunden.
Du blev smidt væk fra sitet af en grund. ( Den gider jeg IK høre
på ).
Det burde du have forstået, og blevet væk.
Og vil du ikke nok lade vær med at lave alle dine tråde ?
Ved godt du synes det er det fedeste at have det vildeste hardware, men det er en meget begrænset del af brugerne herinde der synes det er interessant.
Men dine tråde lægger jo ikke op til debat. Du fortæller bare at du har fået ny hardware og at det løber så og så stærkt. Det er ikke sjovt. Oc.dk har ændret sig. Det er blevet til hol. ( desværre )..
Og
Hvad er det der gør at du bliver ved og ved og ved med at diskutere med folk ? Lad folk kommentere det de vil, om dig, og så lad den skid være slået. Så har DU vist at det er dig der ( i første omgang ) er den voksne, og ikke fortsætter mudderkastningen )..
Og det gælder også jer andre. At sidde og diskutere med ham, får ham ikke til at forlade sitet ( som alle de mere eller mindre faste brugere ønsker ). Lad vær med at skrive i hans tråde, så dør de hurtigere, end i får ham til at forlade sitet. Bare ignorer ham. Hvor svært kan det egentligt være ? Jeg blander mig kun af den sag, at det her blev til mudderkastning ( igen igen igen igen )..
Personligt er jeg af den type, der elsker at skrive, og argumentere for ting. Sådan tror jeg også 12k er.. Derfor bliver han sgu nok ved med at svare igen, når i svarer på hans "blære-tråde"..
Håber ALLE PARTER herinde forstår hvad jeg har skrevet ( nu leger jeg overhovedet herinde, ja fandme så. Men synes indtil videre ikke der har været et ENESTE ordentligt svar, som egentligt argumenterede for tingene ), og gider bare forstå lidt af det..
Og 12k ? Hvis du poster et eller andet fucked up, svar som "tak for lort" til mig, så er du i sandhed den person der har begået den største fejl af alle. Nemlig ikke at have respekt for folk som ikke har generet dig før..
Mvh