HEjsa allesammen jeg går i planer om at opgadere mit system her i den nærmeste fremtid
har i øjeblikket en p4 2.4ghz uden HT med 1gb ram samt et Point of View Geforce 6800 GT 256MB.
Jeg vil gerne investere i et nyt bundkort samt en ny cpu. Men hvilken skal jeg vente. Har jo hørt meget godt om AMD's athlon64 så overvejer dem. Computeren skal ummidelbart kun bruges til spil. også de særligt krævende slags i fede opløsninger!
så hvordan skal det gribes an. regner med at bruge max 3000 på de to ting tilsammen
Både ja og nej... Det vil ikke være noget du vil kunne mærke i hverdagen, men det vil kunne ses ved benchmarks (hvis man går op i det) Dog kan en 3200+ clockes næsten lige så højt som en 3500+ så hvis jeg var dig vil jeg spare de 500 kr.
jeg vil vælge det her setup men det må du bestemme du kan også vælge en amd 64bit 3200+ venice men det vælger du selv. men hvis du vil ofra det mere så vil jeg sige 3500+ så så bliver det også lige 3000kr men hvis du køber en 3200+ så bliver det 2400kr. ;)
Der er der. Vat = moms. og i betragning af danmark har verdens højeste moms så kan det nemt betale sig! Man af tingene er desuden billigere da der er mere konkurrence og at markedet er større i udlandet