kender du udtrykket "alt med måde" dvs. at alting er godt, men kun til en hvis grænse - og den har du overskredet forlængst mht. oprettelse af urelevante tråde, det gælder også i soap-box. At se så mange tråde med samme indhold fra den samme bruger anser jeg for spam.
Jeg vil stoppe med at blande mig, i det øjeblik hvor du nøjes med at oprette tråde med relevans (okay, dette er en af de tråde med mest relevans, som jeg har set fra dig de sidste 3 uger... og det er ikke få du har oprettet i den periode). Vi har frie grænser her på ht.com, og jeg ved godt at jeg bevæger mig på grænsen til personlig hetz, tilgengæld vil jeg mene at du ligger i den anden kløft, nemli at jeg vil betegne det som spam det du laver.
det der fik mit pis i kog i denne tråd var denne udtalelse " Når jeg gamer i en periode bencher jeg ikke...
Og smut nu med din misundelses fis... - For du kommer bare til at bide i gulvet over næste omgang resultater jeg levere, er igang med et større projekt", altså at du altid skal blande dine bench resultater og det du tror at der er misundelse ind i en tråd.
Kan du ikke se at den er gal, når der er så mange som fortæller at oprettelse af så mange tråde er for meget? det er jo bestemt ikke kun mig som siger det, det er 9 ud af 10 som siger det!
Normalt vil jeg mene at jeg er et tolerant og forstående menneske, hvilket jeg også har været i meget meget lang tid (det er faktisk først inden for de sidste 2 uger hvor jeg rigtigt er begyndt at blande mig)
Lige nu gavner du faktisk pulse for oc.dk :)
Min afsluttende kommentar er den samme som din, at det er soap-box, så jeg kan tillade at sige det..