jeg har lige installeret mit nye asus N6600GT limited edition... og jeg mangler Ydelse! har installeret nyeste Nvidia driver til win 2000 win 2000 service pack 4 directx 9.0c enhanchment asus
men mit gamle gf4 ti4200 kort oced en smule preformer 500points bedre i 3dmark2001 end mit nye ???
der er koblet strøm til stikket i kortet... jeg fatter det ikke jeg burde få 15K +
- har selv haft et fx5200 til prøve i stedet for mit ti4200.. og det gav nemlig en del mindre pts i 3d01se.. mit kt3 ultra2 fra msi har nemlig kun agp 4x.. surt, men håber ikke det står sådan til på dit mobo. Ellers prøv lige at se i bios under agp-rate... om den står til 4x eller hvad den står til...
hvis den skriver at gfx for for lidt strøm når den starter op så har du ikke en stor nok PSU eller så for mange blæser jeg havde nemlig sat alle mine blæser til i mit kabinet og så sat stikket i GFX men da den startede op skrev den at GFX fik for lidt strøm men jeg ved ikke om det kan være problemet måske ;)
okey med min celeron på 2,8ghz og mine 512ram + ikke clocket 6600GT får jeg i 3dmark 2003 = 7423points... men hvorfor er min ydelse i battlefield 1942 så dårlig ??
din ydelse i battlefield er dårlig siger du det er fordi din cpu ikke er kraftig nok til battlefield fordi battlefield kræver meget af cpu jeg tro ikke det er dine ram men det ville være den ide at opgradere cpu mobo og ram :)
#0 - Du skal installere VIA 4i1 driverne forfra, som de andre også siger - MEN når du installerer dem, skal du fjerne fluebenet i "VIA INF driver" - så den ikke bliver installeret. Den kan godt finde på at konflikte med dine grafikkort drivere af en eller anden sær årsag.
Forskellen på om kortet kører AGPx4 eller x8 er ubetydelig.