Leveringstid fra Overclockers.co.uk?

Diverse d.  13. maj. 2005, skrevet af KJ
Vist: 283 gange.

KJ
KJ

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2005 21:58:36
Svar/Indlæg:
400/114
Jeg overvejer at bestille nogle varer fra Overclockers.co.uk, men hvor lang tid går der før man har sine ting?

LovegreenDK

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2005 22:13:23
Svar/Indlæg:
68/12
Hvad har de der, som man ikke kan købe billigere i Tyskland ?

Grunden til mit underlige spørgsmål er, at jeg selv lige har bestilt en Athlon 64 3000+ Venice i Tyskland til 129 _ - www.overclockers.co.uk skal have £123.32 Including VAT

Lusingando.

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2005 22:15:46
Svar/Indlæg:
1015/47
Det kommer jo self. an på om de er på lager.

Men er de det, så skal din betaling først godkendes da du ikke er fra UK, dvs. du skal sende en fax. med oplysninger der kan linke din fx. VISA kortnummer med dit navn. Når du har gjort det, går der omkring to dage før de sender, og så to-tre dage yderligere før du får dine varer.

Men det kan IKKE anbefales at bestille fra dem, hvis du bestiller en meget skrøbelig vare. De pakker IKKE tingene specielt godt ind. Var selv ved at skide en grøn n*ger da jeg fik mine ting derfra. Senheisser høretelefonerne indpakning var flækket/åben, og processoren lå i en yders bette pakke. Faktisk var alle tingene smidt i deres orginale indpakning, og ind i en pose foret med bobleplast. Dette trods at de bliver sendt den lange vej fra UK.

Tingene var ikke rullet i flere lag bobleplast, hvorefter at blive pakket ind i en fast papkasse, ligesom f.eks. Databutikken.se gør.

Skræmmende. Men alt ting virker, til min store overraskelse.

Stefan_SN

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2005 22:16:32
Svar/Indlæg:
175/32
#0 Vil tro at du skal ligge 2-4 ekstra dage til leveringstiden, så hvis varen er på lager går der vel kun et par dage...

#1 Hvilken forhandler har du brugt i Tyskland ?

Mvh. Stefan Pedersen

Lusingando.

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2005 22:18:05
Svar/Indlæg:
1015/47
At du yderligere ikke kan kontakte dem på e-mail, og at der er umuligt at komme igennem på deres telefon, gør alt i alt at jeg ikke vil anbefale de som forhandler.

Jeg er glade for at have fået mine ting, men jeg køber aldrig mere hos dem.

KJ

Elitebruger
Tilføjet:
13-05-2005 22:50:46
Svar/Indlæg:
400/114
Jeg regner med at købe et DFI LANPARTY UT nF4 SLI-D, A64 Venice 3200+ og et MSI 6600GT PCI-E, men ja, det kan man vel godt få i Tyskland! :)

Kan i anbefale nogle gode steder, som har alle 3 dele?

Benz

Superbruger
Tilføjet:
14-05-2005 01:11:15
Svar/Indlæg:
434/11
#3 Prøv at kigge herinde:

http://www.geizhals.at/eu/

De er faktisk meget billigere med mange ting, i forhold til i Danmark.

teko

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2005 01:36:13
Svar/Indlæg:
873/19
Alt er billigere i tyskland end i UK såvidt jeg har kunne finde ud af, problemet er bare at du ikke kan bruge betalingskort, men skal overføre pengene.. Har købt fra 3 butikker dernede, og har ingen problemer haft, og leveringen er heller ikke langsom.. Dog kan den ikke nå en engelsk butik hvor der max går 2 dage! men det er så os den eneste hvor jeg har oplevet at få det dagen efter..

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2005 07:49:37
Svar/Indlæg:
3712/44
Aner ikke hvorfor butikker i tyskland bare ikke VIL tage imod kreditkort, men jeg har endnu ikke fundet én som vil. Derimod vil f.eks. www.alternate.de gerne sende på efterkrav. Det koster godt nok et gebyr på 100,- kr som postdanmark opkræver oveni, men portoen er til gengæld rimeligt billig i forhold til når man får noget hjem fra UK.

De gange jeg har bestilt fra overclockers.co.uk er der gået en 3-4 dage før jeg havde varen. Det er så efter at de har fået verificeret at kreditkortet er ens eget. Nogle ting er de billige med, men det er efterhånden ikke mange for pundet er steget noget. Desuden er de meget optimistiske med hensyn til opgivelsen af lagerstatus, og de trækker pengene fra dit kreditkort i det sekund du laver overførslen. Sidste år bestilte (og BETALTE) jeg et x800xt pe grafikkort hos dem i maj måned, og i september gad jeg ikke vente mere og forlangte min penge tilbage. Det tog ca et kvarter på telefonen, og en uge før de var tilbage på kontoen....

Nu handler jeg der ikke så meget mere........

Chinabox27

Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2005 10:29:48
Svar/Indlæg:
166/9
alternate.de virker som en god biks
så har lige bestilt en 3200+ venice samt et 1GB pc4400 VX kit :e og lidt småt

om det så når frem heh
fatter sgu ikke så meget tysk :l