Der følger et fint lydkort med Fatal1ty an8 bundkortet men det siger ikke så meget lyd for ikke at sige ingen lyd... Jeg ved ikke om i har prøvet det men det er ikke så meget ved at høre mp3 uden lyd... og heller ikke spille:P Men jeg håber i kan hjælpe mig
Nej det skal sættes fast som når man sætter graffik kortet fast osv... OG der er sådan set intet volume man kan ændre på der er ingen ting.. så jeg kan ikke have taget fejl ved det men jeg kan da lige prøve det der med at sætte det on
Jamen, er du sikker på du har hentet de nye driver til dit lydkort?
Gå ind i kontrolpanel: Ind i lyd og lydenheder: og når du er der inde går du hen til lydenheder og ser under afspilning a lyd, og se hvad den står til der?
Jeg har instaleret alt på cd'en og jeg kunne ikke finde noget på hjemmesiden. og jumperne står på: Speaker out left channal og speaker out left channel return, og speaker out right channal og speaker out right channal return. og det fattede jeg lige hat af...
Ja, hvis det ik virker sender du det tilbage hvor du har købt det og så tjekker de det, og hvis de ik finder nogen fejl på det så kommer det dig til at koste penge, men hvis det ik virker bytter de det til et nyt, så vidt jeg lige ved