Hej igen Zonqui.....
IMO betyder "In My Opinion" når jeg anvender det... ;)
Og nej, jeg tror du har rigligt med power i din psu. Til sammenligning har jeg lavet et system til junior, som kører med et IC7-G, en Prescott 3.2@3.6, 1 GB ram, x800xt pe, audigy 2, 1x wd raptor 74GB, 1x hitacchi 2k250 250GB, 2x dvd/cdrw plus det løse. Han system bruger omkring 200W på elmåleren når det er i idle, og omkring 300W når man spiller på det. dvs. at det formentlig max. trækker ca. 225 W fra psu'en under load (75% af 300W). PSU'en er en Antec 550W med 24A på 12V, og den kan rigeligt trække det system.
Det er mere hvis man har en psu der er meget tæt på grænsen af hvad den kan levere af W at man kan rende ind i problemer, f.eks. hvis du (eller jeg i juniors system) havde en 300W psu og at rails ikke var tilpassede til behovet.
Min Shuttle har en 350W psu, og jeg kan køre min 640 @ 4.1 Ghz med 1 GB ram og med et x800xl grafikkort uden problemer. Jeg har målt den til max at trække 270 W fra nettet under full load, så selv den lille 350W er rigeligt, men den er også nærmest "skræddersyet" til behovet mht. Ampere på diverse rails.