Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2005 19:11:54
Svar/Indlæg:
103/22
Så skete det fandme igen(¤/!")(#/!()¤/¤!)=#(=!"
Jeg er så røv træt af windows :(
Jeg har opgraderet hardwaren i min filserver (fra TUSL2-C/1.4Ghz til IC7 MAX3/3.0ghz) og naturligvis i den sammenhæng installeret en ny system disk, og en frisk installation af Windows XP med SP2. - Den kørte 2K med SP4 før.
Jeg har 2 gange før været ude for, at windows fucker data op på mine 200gb diske, så denne gang var jeg klar over, at 48BIT LBA problematikken skulle løses INDEN jeg satte disken til :D
- Da 48bit lba er understøttet som default af SP2, regnede jeg ikke med, at det ville give nogle problemer.
Efter jeg sætter mine 200gb diske i begynder windows !#/()=/#¤!)(#/"!= at råbe op om orphaned files! - RECOVERING ORPHANED FILE...står på i 5min, og efterfølgende er de filer som windows eftersigende skulle have RECOVERED ubrugelige #(!")"¤!#%!#
GOD DAMNIT. Er der nogen der har en idé om hvad dette skyldes? Det skal lige siges, at jeg benytter en Promise Ultra100 TX2 controller, men jeg kan sefølig ikke huske om de pågældende dreve sad på controlleren i det gamle bundkort :( - Jeg tvivler dog på, at det er den som skulle være problemet da INGEN af de pågældende "orphaned files" fejlede noget da jeg pillede disken ud af den gamle maskine...
Jeg har en 200GB disk mere som skal i, men det er jeg sgu ikke meget for efter at de 2 andre er blevet fucket up! :( Diskene fejler intet fysisk.
HJÆLP!