Scoretips / råd og mangel på selvti

Hyggehjørnet d.  16. maj. 2005, skrevet af Tonnilerche
Vist: 653 gange.

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 00:20:11
Svar/Indlæg:
6052/189
Som nørd er man engang imellem tvunget væk fra computeren. Dette skete i lørdags for mit vedkommende, hvor det resulterede i en bytur med gutterne. Planen var i korte træk: Drik en masse sprut, og find et hunkøn af flot karakter og scor det.

Men når jagten når ind, og man har fundet sit mulige bytte, så er det her haglene rasler ud af bøssen.

Jeg havner i den situation at jeg
1.) mangler en god introduktion.
2.) Er bange for nederlag.
3.) Ideer til hvis samtalen går død inden jeg har fået fingrene i tøsen..

Det står så slemt til at jeg må indrømme at jeg er netop er blevet 19 år, og stadig aldrig har fået stukket træstammen i fræseren ( den skal forstås )..

Kom med de bedsteste af de bedste tips..

Tak

Mvh

wolver

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 02:18:35
Svar/Indlæg:
652/24
Sikke en slem knibe var?..

1) Tror egentlig det gælder om at have selvtiliden i top når du snakke med tøsen hehe... hun forstår sikkert hvis du laver tale fejl eller lign. :00 ....

2) Nederlag kommer og sker, hvis hun ike er interreseret er hun ikke interreseret ... nogen er vilde med dit udseende andre ikke det er noget underligt noget!

3) hvis samtalen går død... ja så du ikke opfindsom nok :)

:l

Good luck. nu går jeg i seng

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 07:06:12
Svar/Indlæg:
2694/107
Introduktion.
brug et GAMMELT og DÅRLIGT scoretrick. f.eks " Hvis man ku komme i fængsel for at være: sød, sexy og smuk. ville du få livstid!" Efter du har sagt det ved de at du har humor. (du skal nok finde en anden scorereplik ellers siger tøserne "Det har du fra ham Jacob")

Nederlag
Ja, her er der ikke så meget at gøre. sådan noget sker. men lige meget hvad. SVIN DEM ALDRIG TIL HVIS DE IKKE BRYDER SIG OM DIG... det kan du komme ud i store diskutioner for. Og det gør dig meget hurtig ædru.

Hvis samtalen er ved at gå død så spørg
"Hvilket stjernetegn er du"?
så svarer hun: Jeg er kælling blah blah blah... (i kender det)
så kommer du med:
"Jamen føler du dig som *indsæt stjernetegn her*"
også går snakken

/Ash

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 10:43:26
Svar/Indlæg:
3640/1231
Er ikke sikker på jeg er den rigtige, da jeg sq nok altid har været i samme knibe :00 :e

Men jeg VED da hvad der skal til.
Selvtillid, det betyder alt. Om den så er sand eller falsk.
Der er nok større chance for at en tøs vil være interesseret i en gut, der med et selvsikkert glimt i øjet, byder hende på en drink, fremfor en rystende teenager der næsten spilder sin røde sodavand på hende af skræk :l
Grælt eksempel, men min pointe er, hvis du ikke har selvsikkerheden, så må du sq bide det i dig, og prøve at "fake" dig igennem det.
Når de første 5 minutter er gået, har du jo slet ikke brug for det alligevel :)

En samtale går da ikke kold.. Skulle det sq begynder du da bare at kysse på hende :f :e

Alle er da bange for nederlag, men sådan er livet. Desværre er det ikke alle tøser man lægger op til, som vil med en tur hjem 8)
Tag det for det det nu engang er, og tænk på hvor mange fyre som er blivet disset bare FØR dig den aften, det er (desværre ikke småting) :e

And good luck to you ;)

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 10:48:36
Svar/Indlæg:
3346/81
Drop de store mængder sprut up front - bitches gider ikke en der står og laller - så er det også meget nemmere at tale.

Husk at det er ca. 50% af befolkningen der er kvinder - dvs. at der i alle aldersklasser er ca. 2.750.000 at vælge i mellem - så skulle der være en eller ti der ikke lige gider snakke eller har gang i noget andet, så never mind!

Og glem så ikke at der er mindst 60 år tilbage at høvle på stammen i - so don't fuckin' panic - ingen gider en fyr der render rundt med den ud af bukserne - det er lidt ligesom med grise - hvis man skal have dem med fremad skal man trække i halen.

Tomgun

foo

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 11:43:31
Svar/Indlæg:
1685/240
Er heller ikke nogen "Don Johan" selv, fik faktisk kun scoret min nuværende kærste fordi min ven og hendes veninde tvang os - hvilket jeg er meget taknemmelig for nu, men for lige at vende tilbage til #0...

Har ikke de store erfaringer med selve indgangsreplikken, da jeg faktisk aldrig har lagt an på en pige som jeg netop lige har møde, men ellers er min erfaring, at hvis man kan lave sjov med sig selv, og på den måde vise man har humor så er det ikke nogen dårlig ting...

Humor er nok den vigtigste ingrediens når man skal score (ville jeg mene) og hvis man kan kæde det sammen med noget selvironi, så skader det ikke...

Mener self. ikke at man skal stå og svine sig selv til, men som #0 selv nævner så kan der smutte en lille talefejl ind hist og her, så lav sjov med den...

Selvom det er svært så gælder det faktisk bare om at være afslappet og naturlig...

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 14:21:22
Svar/Indlæg:
2126/135
Selvtillid er vigtigt
Det er svært at score en ædru når du er stiv
Humor er godt til at bryde isen og skabe kontakt
Men vigtigst er at få damen til at snakke dig et øre af - Pas på ikke at snakke for meget om dig. Stil et spørgsmål - lad hende snakke - hvis hun spørger dig, svar kort og og ikke for beskrivende, og vend så hurtigt samtalen ind på hende. Kvinder elsker at man gider høre på dem.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 14:43:10
Svar/Indlæg:
4263/107
2. Det er jeg også.

Prøv at vend den om, og tænk: "hvad er det VÆRSTE der kunne ske?"

At hun blankt afviser dig!

Og hvad så, er man nødt til at tænke? Så er I vel heller ikke ment til at være sammen, eller er det mig der er helt galt på den her? :00

Teresa

Moderator
Tilføjet:
16-05-2005 14:46:36
Svar/Indlæg:
2458/91
hey drenge.... mon det ikke er en idé at jeg og blander mig lidt... he he..

Tonni..... det vigtigeste hér er ikke hvilken score-replik du starter op med, men snarere hvilken PIGE du vil går efter.... hvis du er nervøs eller fuld, så duer det ikke at vade op til den flotteste pige i baren og forsøge.... find dog tværtimod, en pige, der måske er knap så lækker, men har noget charmerende eller spændende over sig.... hvis du gør det det.... så skal du nok snart få noget.....

og så lige en side-bemærkning.....
én af mine veninder er lesbisk, og hun fortalte mig faktisk engang, at det oftest var de "knab på super-lækre" piger, der var de bedste i sengen.... ;)
de var ikke vant til at få det hele serveret... he he...

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
16-05-2005 15:24:53
Svar/Indlæg:
14079/622
er sgu heller ikke den største scoretrold selv...
Men det er bare "go for it".

Du skal bare være ligeglad hvad andre tænker om dig, og bare give den gas
Men jeg kan da sige at jeg scorede min nuværende kæreste ved at fortælle noget spas om mig selv og mine bommerter, og mange piger kan godt lide at man ikke tager sig selv så højtideligt.
Mht alcoholen og bajerne er det nok en god idé ikke at drikke mere end du kommer "i godt humør".

Så hav nogle "gode historier" parat, lad være med at drikke alt for meget, og se for fanden godt ud ;)

Men nu ved jeg heller ikke hvilken type du er.. du skal gøre lidt ligesom Danske bank(lr i hvert fald deres slogan:00)
"Gør det du er bedst til" :)

Dog ikke noget med OC´ing og computere.. det er de fleste tøsebørn ikke så vilde med.:00

Briston

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 15:53:34
Svar/Indlæg:
2540/228
Nej tag ikke det nyeste nummer af Komputer for alle med dig.

Jeg valgte så lidt i modsætning til jer andre, at drikke mig lidt mere fuld :00 så det endte i noget sjov dans foran pigerne samt en lille sang med dem, det syntes de vidst var veldig sjovt :e

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 16:51:46
Svar/Indlæg:
3329/182
1.) mangler en god introduktion.
- Min erfaring er at den finder du ikke. Pigerne er forskellige og har forskellig smag og temperament det er stort set umuligt. Men du skal nok ikke sige "Howdy" til hende ;)
Men i stedet skal du virke frisk og spændende. Kan du sige noget sjovt uden at virke stødende får du hendes opmærksomhed og det er den du gerne vil have ik'?

2.) Er bange for nederlag.
- Det får vi sgu allesammen en gang i mellem - det er der vidst ikke nogen der kommer uden om. Man kan jo ikke vide om de har kæreste på. Men hvad fanden - syntes ikke man skal tage det så tungt. Bare fordi man måske har bagt lidt på en og fået afslag kan man da godt gå lidt væk og forsøge på en anden. Men lad være med at gøre det med for mange :00
Personligt var jeg også selv bange for nederlag, men det kan jeg roligt sige at det går over når man lige har haft den første kæreste eller tre.

3.) Ideer til hvis samtalen går død inden jeg har fået fingrene i tøsen..
- Det er igen skide forskelligt og du er derfor nok nødt til at spørge lidt ind til hvad damen interessere sig for eller fortælle om dine spændene erhverv og nej det er ikke der du skal sige at du er PC nørd - ja det er du, men gem lige den til lidt senere. Ved ikke hvorfor nogle piger har fordomme :l

Men du skal fortælle om den spændende og interessante side af Tonni og hvis du kan klare det og hun er interesseret så må du bare tage næste skidt som kan være det værste - at lægge op til scoringen.

Biografen er altid god og så slipper man også for at snakke så meget med hende :00
Bare lige list hånden over. Går hun med i biografen er det ofte også et tegn på at hun i hvert fald er lidt interesseret. "...og ved du hvad? Hun slår dig sgu ikke ihjel hvis hun ikke er" ;) Hun vil sikkert bare smile lidt og så sige at den går nok ikke lige og bagefter løber hun ikke ud i byen og skråler op om hvad du har gjort ;)

Held og lykke med det mester :)

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 17:00:45
Svar/Indlæg:
3329/182
Nu vi egentlig lige er på området vil jeg da også gerne bekende at jeg nok lever lidt af et dobbeltliv. Eller i hvert fald er kommet til :p

Den ene mig er ham som alle folk kender - lige minus jer herindefra og nogle få venner IRL:

Her snakker jeg stort set aldrig om computer. Klæder mig efter hvad moden diktere (hvad f*nden kan ikke gøre for det :00) og går i byen hver weekend og dekorere min lejlighed efter alle kunstens regler.

Ergo en pæn dreng som virker tilforladelig og som kommer rundt til venner og har haft længerevarende kærester.

Så er der den anden mig - den som i kender, hvor der står tonsvis af hardware og overclocking på programmet. Jeg snakker med nogle få venner om det IRL. Men der er godt nok ikke mange piger der ved at jeg kan finde ud af at samle en PC og det der er svære.

Man kan godt sige det er hyklerisk, men må indrømme at på den måde får jeg "mest for pengene" hvis man kan sige det sådan. Jeg kan udleve to "hobbyer" - uden at de tordner sammen. For i bund og grund af computernørder altså blandt de genre der er flest fordomme om.

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 17:42:50
Svar/Indlæg:
2126/135
hvis man leder efter en kæreste er det ret ligemeget med at foregive at man ikke er computernørd.

Jeg har altid været teknik/videns-nørd og har efter teenageårene aldrig haft problemer med at chamere mig ind hos pigerne.
Men man charmerer sig ikke ind ved at snakke og datalagring eller vedvarende energi.

Men kvinder kan som regel godt lide en fyr der er kærlig og sjov, uden at være den flotteste.

Og som Teresa siger, er det rigtigt med at de mindre flotte (Skal vi kalde dem pæne uden at være superlækre) ofte er bedre i sengen.

Kvider kan også godt lide at man har pigevenner (ihvertfald intil de er kærester med dig) Det trækker også lidt. Tag i byen med veninder for at more dig, i stedet for at komme for at score... så kommer det oftest at du bliver scoret.

Som en sidebemærkning er det vigtigt at give søde små komlimenter, som at rose håret og den måde de lugter. F.eks sige at det er en god parfume osv. Men uden at lyde scoreagtig. F.eks sig det så det lyder spontant. Det virker bedst.
Lidt alla... I hilser, og pludelig siger du, wauv det er en dejlig parfume på bruger, mens du giver hende et stort smil og kigger hende dybt i øjnene... Den plejer altid at virke.

Jeg skal lige sige at jeg har kæreste og barn, så jeg går ikke i byen mere...

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 17:52:50
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Har ikke læst de andres kommentarer, men kan kun give dig et par råd:

1: Lad være med at være stiv. Det er hverken elegant eller særlig produktivt.

2: Vær dig selv. Det lyder plat, men hold kæft du når meget længere med det...

3: Hvorfor? Hvorfor vil du "score" pigen? En du kender, en du vil lære at kende?

Lad være med at gå på kompromis med dig selv. Kan hun ikke tage det, så er hun simpelthen ikke det værd...

- Det lyder måske plat. Men du kommer længst med at være dig selv. Ikke sagt at du skal være passiv eller noget. Men er du nervøs eller noget, så lad være med at tænke så meget.

Det bedste kan oftest være det man tænker mindst over. Lad være med at tænke på nederlag. Så går du ind i "kampen" og har allerede tabt.

Kan hun ikke tage den du er, computernørd, musiknørd eller bare 'dig', så lad være. Det er ikke det værd.

Der findes ikke en gylden formel. Jo, hvis du "bare vil have noget", så måske. Men så er det jo heller ikke den store kærlighed man søger?! ;)

Det skal nok komme...

Selvtillid?

Det er ikke noget man får. Det er noget man har. Man skal bare finde det frem ;)

Held og lykke 8)

Teresa

Moderator
Tilføjet:
16-05-2005 18:11:53
Svar/Indlæg:
2458/91
altså jeg kan godt fortælle, hvilke replikker der "virkede" bedst på mig, da jeg var 16-17 år....... og jeg må da indrømme.... de virker ret godt stadig... ;)

Der ar faktisk engang en fyr, der kom meget selvsikkert hen til mig.... og efter et kort stykke tid, vi havde sludret, sagde han: (ja, bare grin drenge :p ) "Maria... du er en sand prinsesse...." det må jeg indrømme blankt, at jeg faldt rimelig heftigt for.... he he...

De fleste andre gange hvor replikken virkede, sagde fyren somregel noget lignende: "fuck hvor er du lækker" "du ser godt nok dejlig ud" eller "hvor er du fræk at se på".......

altså nu kan jeg jo ikke tale på andre kvinders vejne, men det virkede på MIG, og i hvertfald også på mine veninder......

nok fordi det føles meget ærligt, og fordi det giver ens selvtillid et ordentligt boost...... og det "boost" holder flere DAGE efter.... og samtidig er der en lille seksuel undertone, der gør at det er ret spændende.....

Ha Ha... jeg har selv brugt disse replikker når mine venninder og jeg gik på "jagt" og SUPPRISE.... det virkede også på fyrene.... :e

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
16-05-2005 20:48:41
Svar/Indlæg:
14079/622
->#12
Heh.. sådan har jeg det faktisk også :)

->#15
Hvor sødt :) ;)

(den må jeg prøve af næste gang :P:e)

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 20:59:07
Svar/Indlæg:
2694/107
Siger pigerne sådan noget til mig så smutter jeg fandeme... for køn, det er jeg ikke ligefrem :e

/Ash

Salkcin

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 21:32:54
Svar/Indlæg:
1713/31

Tror også jeg ville blive lidt nervøs hvis at der kom en pige hen til mig og sagde jeg var en sand prins (eller prinsesse for den sags skyld) :D

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 22:01:17
Svar/Indlæg:
6052/189
Damn der er kommet mange guldkorn :e

Jeg går skam heller ikke efter den lækreste modeltype. Det er ikke det der tæller hos mig.. I kender sikkert forskellen på at se "fræk" ud og "sød" ud.. Der er det, det søde der tæller hos mig. Også fordi jeg ikke KUN søger, at få svøbet kæppen / være sammen med hende, kun den ene aften.

Men lyder egentligt sgu bare som om, at det værste er at de bare går deres vej, eller takker nej efter man har spenderet et har drinks på hende.. ( Man har vel penge til det ;) )..

Takker for alle svarene..

Mvh

Teresa

Moderator
Tilføjet:
16-05-2005 23:02:40
Svar/Indlæg:
2458/91
tonni... du er en "prince among theives"..... tøse-pigerne ved det bare ikk endnu.... det kommer...

belive in the ball and throw yourself...... :e

meeeen... pas på med det med drinks´ne..... der er mange piger der udnytter det... (undertegnede :r )

men hvad f. . . . hvis du har råd til det....

p.s. og ja bare dril mig drenge, bare vent til i møder en pige der siger noget lignende til jer....... i sidder bare dér måbende.... nogle af jer bliver endda SÅ bange at i nærmest stikker af.... LOL..... women rules.... (og især de nørdede... he he) ;)

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
16-05-2005 23:08:55
Svar/Indlæg:
14079/622
->#20
Ja det er der..

Når tøserne kommer over til mig og siger "heeei.. giver du ikke en drink" svarer jeg bare "Nej det tror jeg ikke liiiige" :P:e.
Med mindre det selvfølgelig er en man har et godt øje til, hvilket ikke er tilfældet medmange af de piger der scorer drinks :)

Men jeg gad sgu godt se en fyr stikke af :D

Teresa

Moderator
Tilføjet:
16-05-2005 23:08:59
Svar/Indlæg:
2458/91
og ash svar 2.....

den vil jeg bruge næste gang nogen spørger om mit stjernetegn....

jeg er kælling.... blah blah blah..... LOL LOL :e

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 23:31:33
Svar/Indlæg:
2453/80
total iorden scorereplik i NN's signatur :e

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 23:41:08
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #22

Fandme godt svar der! :e

Ville seriøst gerne stå ved siden af dig, når den smarte fyr kom: "Hva' så smukke pige? Hva' er dit stjernetegn? :e"

"... jeg er kælling og født i skrid-din-nar kredsen :l"

*LOL*

-> #23

Jotak!

Totalt 12knud inspiration dér ;) :p

Ved ikke om den virker... men nu er den der :00 :e

Anti-Pjerrot

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 23:59:55
Svar/Indlæg:
2126/135
# Hvad så smukke - Vil du med hjem og benche :e

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2005 01:07:07
Svar/Indlæg:
2694/107
Jeg tror også en lille del af min signatur er inspireret af 12k

/Ash

Elminster.

Superbruger
Tilføjet:
17-05-2005 10:24:32
Svar/Indlæg:
1476/44
25#

'Hvad så smukke - Vil du med hjem og benche'

Det lyder en tand for nødet pigen tror man spørger om "Bænk sex" :e :D :p

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2005 14:31:34
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #25

Hedder det ikke "benchpresse"?! :p

Eller, "benche mig" eller...?! :e

mr.don

Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2005 18:54:37
Svar/Indlæg:
1762/36
I tilfælde af at du bliver afvist så:
hop ud fra en bro :p ... Spøg tilside

Min bedste erfaring er at jo længere man bliver til festen, jo bedre samtaler får man med det modsatte køn.. - Det er også der hvor man er ved at bliver edro igen...

BTW, hvor mange piger er der så herinde på oc.dk?

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
17-05-2005 19:04:04
Svar/Indlæg:
14079/622
->#29
3 "aktive", tror jeg.

Terminatrix, rikke og teresa.

Har dog ikke set de 2 første i lang tid efterhånden..

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2005 02:01:25
Svar/Indlæg:
3943/44
Har hørt at medlidenhed skulle være et godt trick, klemte en Nissan sunny ind under et græntræ d. 14-15 og skal have benet i gips i 4 uger endnu, får nok også et par pæne ar! - men en af mine venner mente i dag at han kunne score på at jeg er kommet til skade så jeg skal vist med i byen snart!
Men syntes det bedste er at så skal man ikke komme med en eller anden lam undskyldning for ikke at ville danse (man skal jo ikke særlig tit skræmme damen væk!) :e

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2005 02:03:35
Svar/Indlæg:
3943/44
btw. jeg vil ikke anbefale at man kører galt - for at score! det gør pænt nas :e

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2005 12:10:17
Svar/Indlæg:
3329/182
#31 Dengang jeg stak min hånd igennem et vindue ved en af mine egne fester blev jeg kørt på skadestuen og blev syet.

Efter det mødtes jeg med de andre i byen - alle pigerne var også helt "Nårrrrrhhhhhhh" Hehe, så jeg vil godt skrive under på at skader virker.

Modsat dit gjorde mit ikke så meget nas - mærkede et lille prik da det skete. Efter bedøvelsen er jeg ret overbevist om at jeg kunne tæske Brian Nielsen uden at kunne mærke noget - eller få tæsk uden at mærke noget :e

DTU_XaVier

Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2005 15:22:48
Svar/Indlæg:
2786/120
#0 Jeg har faktisk været urtroligt tæt på med et par stykker pga. mit uheld med piger grundet dårlig selvtillid... Som #31+33 siger, så kan man score på medlidendhed... Men det virker bedst, hvis det man fortæller egentlig er sket (hjælper ikke at stå med benet i gips, og så løbe rundt på dansegulvet, f.eks ;) )

MVH.
Toke :)