Windows's blokerings/sleting af filer fi

Software d.  16. maj. 2005, skrevet af DjeavleN
Vist: 476 gange.

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 01:39:43
Svar/Indlæg:
2959/206
Nogen der kan evt give mig en guide til hvordan man slår alt windows's blokerings fis af?

Modtag fx en fil over messenger.. Så kommer beskeden (hvis du bruger messengers link, i vinduet..

"FILEN ER FARLIG FOR DIN COMPUTER"... slettet...
og hvis du bruger Windows Zip ting, og vil udpakke nogle filer.. Så sletter windows nogle af filerne fordi de er farlige for ens computer..

Jamen, for fanden da! Jeg sendte MSN Messenger fra en computer til en anden på min skole, i en zip fil.. Og windows slettede de fleste af Messengers filer.. Der var 3 .dll filer tilbage... x(

Er der en enkelt måde at bare slette det hele? Så windows ikke har noget at sige til hva jeg får ned på min spand?

Og hva med det der "Sikkerheds-Center" eller hva det nu hedder, der hvor du kan styre Windows Firewall, Anti-Virus osv.. Kan man ikke også brænde det?

Har SP2 installeret..

På forhånd tak...
DjeavleN

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 11:09:16
Svar/Indlæg:
6052/189
http://www.mess.be/pafiledb/pa...

I den første menu med indstillinger, bladrer du bare videre ( medmindre du selv vil indstille noget derfra )..

I nr2 finder du den der hedder "Remove File Transfer Blocked Extensions"..

Mvh

YourownMamma!

Superbruger
Tilføjet:
16-05-2005 16:51:21
Svar/Indlæg:
336/67
ahh dejligt! jeg havde samme problem! lækkert!

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2005 18:05:14
Svar/Indlæg:
2959/206
#1 - Den kender jeg godt.. Men det jo kun messenger :)
Har også den nyere version.. Den til det nyeste Messenger, funger lidt bedre :)

Men jeg kan også godt modtage filer.. Men når den er færdig står der det der link til filen i messenger vinduet.. tryk på den og windows sletter den..

"Det er farligt for din computer".. blah blah windåse skal sku ikke bestemme hva der er farligt for min comp eller ej!

Virusdows.. Føler mig fanme halv-bannet fra min egen comp x(