Elitebruger
Tilføjet:
17-05-2005 16:39:18
Svar/Indlæg:
250/59
Ja here goes, min com er som i profilen..
Pludselig en dag får jeg blå skærm under opstart af Windows XP... hmm prøver en reboot.. blå skærm.. hver gang...
Damn, ud i dos, formater, installer windows, nej.. der hvor den scanner disken melder den at disken er beskadiget og windows xp kan ikke installeres.. Jeg prøver at sætte en gammel 8GB IDE disk til (den anden er en SATA) og installere windows.. ingen problemer.. hmm..
Tager min disk (SATA'en) ned til en ven, formaterer den igen, installere windows på hans computer.. ingen problemer ?:(
Formaterer den, tager den med hjem og installerer Windows... uden problemer og computeren kører igen ?????
Jeg prøver at overbevise mig selv om at der ikke er noget galt og det bare var ren tilfældighed... den kører super i ca. 3 dage... ups.. så stopper den ved post, den har lige talt ram op men stopper lige inden at den plejer at gå videre til at finde mine CD-dreve og hdd... samt lige vise SATA-RAID info.. ?:(
WTF... jeg prøver min vens ram klods, men så vil computeren ikke engang gi' et billede ???... så sætter jeg mine egne i igen, og så vil den gerne gi' billede men stopper ovennævnte sted ved post..
Nu har jeg fundet ud af at hvis jeg venter længe nok, så kommer den i slowmotion! videre, det går virkelig langsomt men den får fundet alle drevene (de kommer stille og roligt frem, linie for linie, virkelig langsomt) og starter op efter en krig! (vi snakker 2-4 minutter - virkelig !) men når først den kommer ind i Windows, så kører den helt normalt, ingen problemer, ingen nedsat performance.......
Hvad gør jeg ??? hvad kan jeg teste ??? Jeg er helt lost ! :x
PS. den er ikke clocket, overhovedet...