overclockers.co.uk - langsomme ?

Diverse d.  18. maj. 2005, skrevet af Evilbone
Vist: 254 gange.

Evilbone
 
Superbruger
Tilføjet:
18-05-2005 13:42:03
Svar/Indlæg:
181/19
hey. jeg bestilte min nye CPU og bundkort ( SD 4000+ og msi neo2 ) hos dem i torsdags og siden i torsdags er den blevet holdt tilbage -

Your order has been held for a Code10 (a common procedure used to verify a cardholders identity). This simply involves a call to your card issuer and so long as your card is from a UK bank and you have provided the correct card holders details this should not delay the progress of your order unless placed after 4pm

jeg sendte dem så en mail her i mandags for at høre hvad der sker med den.... og den har de ikke sværet på endnu :(

jeg har ellers hørt fra både Danskere og englændere at de er normal hurtige.
jeg ville bare lige høre om der er andre der har haft samme problem og hvis ja hvad de gøre ved det :P
jeg kan jo snart ikke vente mere....

Ezistef
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2005 14:46:20
Svar/Indlæg:
385/67
Jeg har aldrig selv handlet hos dem, men jeg har set, at der er en stigende negativ kritik af deres service.



Evilbone
 
Superbruger
Tilføjet:
18-05-2005 15:06:21
Svar/Indlæg:
181/19
yea. synes det er lidt skidt af dem :(



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2005 23:11:33
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg venter på det samme. Kan slet ikke tage det seriøst at der skal gå en uge med det pis.

Imorgen eftermiddag spærrer jeg mit VISA kort og handler et andet sted, hvis ikke de får fingeren ud af røven.



T-max
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2005 10:34:34
Svar/Indlæg:
649/35
Jeg havde samme problem da jeg bestilte min SD 3700 hvor de skrev til mig at de ikke kunne verificere min adresse med kortet hvorefter de bad mig faxe nogel kviteringer med kontonr og adresse på til at verificere adressen, det gjorde jeg så og dagen efter sendte de varen, men jeg fik ikke noget track and trace nr eller en skid så jeg gik og var lidt nøjeren efter 3dag uden nogen form for respons. men så skrev jeg en besked direkte på deres besked system på deres hjemmeside og så fik jeg lynhurtigt svar om at den var blevet sendt, og om aften ringede posbuddet på døren og jeg var LØKKELIG. de kan godt være lidt svære at handle med men prøv deres interne beskedsystem (WEBNOTE): http://contact.overclockers.co...



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2005 11:41:53
Svar/Indlæg:
6624/113
Det har jeg gjort 3 gange nu - og stadig intet svar.

Magen til amatører skal man da lede længe efter...



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2005 20:41:23
Svar/Indlæg:
6624/113
Klap.... hat.... te...!

Endelig fik jeg svar af deres "supportere" med følgende indhold:

Dear Sajmon,

Thank you for your web note, at present the order is pending as the card used for the transaction is a international card, due to this we have requested from you proof of name address which was requested from you on the 11/05/05, if you can provide us with this information we can contiune with the order

Regards,

Rob Wood
Customer Service
Overclockers UK
www.overclockers.co.uk

PLEASE DO NOT REPLY TO THIS MESSAGE

To contact us again please use our WebNote System at :-

http://contact.overclockers.co...

You will then receive a reply via e-mail.

You can also call by phone :-

Sales and Customer Service - 0870 443 0880
Technical Support - 0871 222 8528

---------------------
In reply to
---------------------

When checking the Internet reference : MN269010363408 as described in my email order confirmation, i get the reply : "Your order has been held for a Code10 (a common etc etc..."

When can i expect anything to happen to my order beyond "Code 10" - which in my opinion is unacceptable, due to the fact that it has been one week since the order was placed.

I need the CPU, so please tell me when you will deliver it, or if i should get it elsewhere...?


En mail jeg aldrig har fået - og hvorfor har de ikke fulgt op på at de intet fik i 5 dage???

Tror bare jeg handler et andet sted, for det er da alt for ringe "service". x(