Snydt af Peter "hvidgaard" Poder

Hyggehjørnet d.  18. maj. 2005, skrevet af Calchas
Vist: 1380 gange.

Calchas
 
Superbruger
Tilføjet:
18-05-2005 23:04:44
Svar/Indlæg:
21/4
Jeg vil lige advare andre om at handle med denne fyr, da jeg lige nu er blever snydt af ham for 345 kr. (for en xp 120 køler) købt over auktion i denne tråd:
http://www.hardware-test.dk/oc...

Da jeg ikke fik varen i dag efter aftale og havde skrevet en mail han ikke svarede på søgte jeg grundigt efter på nettet og fandt ud af at han har flere lignende bedrageri sager på samvittigheden. http://www.itu.dk/people/kaj/s...

Jeg laver selvfølgelig en bedrageri sag mod ham, hvis han da ikke straks betaler mig pengene tilbage eller sender mig "varen".

Vidste ikke lige hvilket "emne" tråden faldt ind under, men en moderator må gerne fixe den hvis den er lagt under det forkerte.

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-05-2005 23:30:25
Svar/Indlæg:
6052/189
OT:

Se der er en god tråd. Endelig en der har beviser for sin påstand..

Ikke alle de tråde hvor folk siger de er blevet snydt fordi det har taget en privat person mere end 3 dage at sende en vare..

Men tak for oplysningen da =)



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
19-05-2005 00:25:35
Svar/Indlæg:
14079/622
Tja.. ikke noget andet at sige end: "Sikke et røvhul" :l

Bare du havde googlet før du købte..men held og lykke med at få pengene igen og tak for oplysningen :)



Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-05-2005 01:41:35
Svar/Indlæg:
2126/135
Er det denne person

http://www.hardware-test.dk/oc...

Undskyld hvis jeg linker til en forkert. Så må jeg bede admin om at slette dette indlæg...



MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
19-05-2005 02:20:22
Svar/Indlæg:
5039/109
Hehe, tror faktisk jeg har handlet med ham. Men jeg blev ikke snydt.

Men jeg er blevet snydt en gang før, herinde. Rimelig surt.



Calchas
 
Superbruger
Tilføjet:
22-05-2005 16:20:28
Svar/Indlæg:
21/4
Dammit..
Var nok lidt for hurtigt ude med at påstå jeg var blevet snydt for jeg fik køleren tilsendt i fredags.
Grunden til at jeg var så hurtigt ude med at sige at jeg var blevet snydt var, at for det første fik jeg ikke pakken på den lovede dag. For det andet at han ikke svarede på mine mails. Og for det tredje at jeg fandt ud af at fyren havde en fortid som svindler.

Så jeg blev altså IKKE snydt af Peter "hvidgaard" Poder




Ezistef
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2005 17:14:52
Svar/Indlæg:
385/67
Det er forkasteligt, at man kan få lov at oprette tråde, hvor man udstiller andre brugere - især når man ikke har mere at have beskyldningerne i end #0.

Selv om afsender poster som lovet, så kan pakkerne sagtens være i PostDanmarks varetægt i kortere eller længere tid, hvilket afsenderen intet kan gøre noget ved.

Jeg har selv været ude for at vente over en uge på en pakke, og har også været ude for, at mine pakker først er kommet frem efter 4-5 dage.

Man skal død og pine være 100% sikker i sin sag, når man udstiller andre brugere! Langt de fleste af disse tråde, hvor folk mener, at de er blevet snydt, ender med at det er de alligevel ikke - men skaden er sket for brugeren, hvis navn er blevet udstillet.