Hvor lydløse er noise kontrol??

Diverse d.  20. maj. 2005, skrevet af teko
Vist: 282 gange.

teko

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2005 21:37:43
Svar/Indlæg:
873/19
Syns det er lidt vildt hvis det der knald vinder over vandkøling! Men det skriver de på deres HP: http://www.noisecontrol.dk/
Men ok, vandkøling med delta scream på radierne er os ret støjende! Nogen der kender noget til dem og ved HVOR lydløst det er?

Hvidgaard

Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2005 21:52:06
Svar/Indlæg:
1548/24
ved ikke om det vinder over vandkøling... ikke i performance, men måske i lydniveau. Har lavet en comp med deres støjdæmpning før, den kunne virkelig ikke høres når den var tændt :)

Disco

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2005 00:53:03
Svar/Indlæg:
270/58
Ingen tvivl der er nogle fede ting imellem, men når man ser hvor meget en god S939 køler faktisk koster...så er man altså godt på vej mod et lækkert sæt vandkøling.
Men mon ikke de sammenligner det med de vandkølingssæt de sælger hos http://www.webconsult.dk - Og så kan man ligeså godt købe en luft-køler.

Har selv en fin køler med deres NMT2 sat på en 120mm samt en 80mm med samme styring i min PSU. Og vil da sige hvis jeg ikke havde købt vandkøling inden, jeg fik alle computer delene hjem, så ville jeg nok overveje at vente lidt med vandkøling.

Men men, det kunne ikke holde mig fra vand i længere tid, fordi det kan altså sagtens slå det i både lydniveau og køling. Men kunne omvendt ikke finde på at bruge penge på vandkøling til nr. 2 PC, så der skal blæserne bare over når jeg for tid.

teko

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2005 01:00:23
Svar/Indlæg:
873/19
Syns bare det var lidt flapet skrevet af dem, for en dyk pumpe og passiv radi, så kan de godt pakke sammen.. Trykkede bare på baneret ude i siden for at se hvad det var, og så skrev de den slags..

Disco

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2005 01:11:23
Svar/Indlæg:
270/58
Ja i markedsføring gælder alle tricks. Som når Suzuki fortæller os at deres biler er ligeså gode som andre...fordi de kan jo det samme, nemlig køre. :e (Suzuki er sikker en fin bil, men det er lidt langt ude).
Lidt det samme, da begge mener deres produkt er det bedste, fordi deres pris er lavere end de konkurrende alternativer.

teko

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2005 01:15:55
Svar/Indlæg:
873/19
Den med suzuki er så endnu være, "du kan få den for under 140.000", ja 139.990! Det er HELE 10kr under! Så var det jeg nægtede nogensinde at eje deres møg bil! Hader bare når de skriver den slags, men så ville jeg lige høre om der var noget om det.. For alle kan jo sætte deres blæser til 7V eller 5V..

kibidk

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2005 14:22:03
Svar/Indlæg:
722/35
Noisecontrol/Webconsult - hvem der så end ejer hvem :00 har altid brugt meget pralende vendinger om deres produkter på deres hjemmeside, grænsende til det kvalmende.
Og så alle de "noisecontrol" strømforsyninger, som er andres produkter de bare har sat en Papstblæser i, og så ellers lige lagt nogle hundrede kroner oven i prisen og så markedsfører dem som strømforsyninger fra Noisecontrol. Det gir' jeg ikke meget for.

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2005 15:07:44
Svar/Indlæg:
1996/65
#6 ... jeg tror ikke nogen ejer nogen ... webconsult, er bare noise control's officielle distrobutør i Danmark.

#0, jeg har selv en maskine med noicecontrol lyddæmpnings måtter, og maskinen er også vandkølet, og hvis ikke det lige var fordi jeg overclockede maskinen så meget som den kan, så er den pænt lydsvag.

Jeg kender også en som har gået fuldt ud efter den lydsvage computer, han har dette kabinet.
http://asp.webconsult.dk/priva...
Maskinen er luftkølet, og der sidder kun en kabinet blæser i (PSU'blæseren) ...

Den maskinen larmer fanktisk så lidt at selvom at du lægger hoved helt op til kabinettet, så kan man ikke høre om maskinen kører eller ej. :i

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2005 15:53:31
Svar/Indlæg:
10398/435
Noisecontrol er et tysk firma...