.... Jeg slår gumpen i sædet indtil macci, stilt eller en eller anden får fingrene i et af kortene og kan bekræftige specs... - og ydelse - men 8 vertex - lyder lækkert...
Hvis alle de specs holder stik... Tror jeg ikke vi vil opleve som det lyder med 50% forøgelse af performance, men derimod et meget lille ydelsesdrop når man sætter gfx til at være presset f.eks ved AA / AT
Mvh. 12k
PS: Jeg ser frem til AMR, efter jeg hørte om AMR første gang - da jeg overvejede at vælge x800XTPE - fik det mig til at vælge x850XT da man dengang sagde det kun var x850XT der ville kunne... - Endvidere... AMR hvor forskellige kort kan arbejde sammen er jeg fandeme spændt på... Det vil for mig betyde at der er mulighed for at have nyeste skud fra stammen @ GFX altid... Og så det næst bedste... Og før der kommer nyt sælger man så det dårligeste af de to kort til en nogenlunde rimlig pris hvilket IKKE vil være muligt hvis man venter til det nyeste bliver lanceret... - Derved er det i mine øjne noget der vil være økonomisk fordelaktigt.... Man kan opnå det samme hvis man vil undvære sin comp imens man venter på kort som bliver forsinket osv... - Ville jeg sq ikke bryde mig om ;)
Beklager mit lille fanboy udbrud... Men ja, er totalt ATI mand efter jeg prøvede deres highend kort ;) - Har leget med følgende kort indenfor 2-3 år: Ti4200, Ti4400, 6800GT, 9800SE, x850XT - Og jeg er ikke itvivl om hva jeg fortrækker ;)