Hmm, for det første er cpu-z ikke ligefrem verdens bedste program til at måle Vcore. Bare se mit screenshot, selv den nyeste version jeg kunne finde (1.28.6) har en bug mht. Vcore, men det er nok fordi den ikke kender chipsettet endnu eller noget.
Nogle af de nyere steppings af Prescott bruger en sindssygt lav Vcore, især i idle når cpu'en ikke laver noget. Som regel vil cpu'er der understøtter TM2 og C1E eller hvad det nu lige er det hedder også clocke ned samtidigt med at den sænker Vcore en del. Min 640, med Vcore @ Auto smider også Vcore ned omkring ~1.1V i idle, men der er NO WAY jeg kunne køre bare i nærheden af 5 Ghz med så lidt volt. Med mindre man har fået fat i en af de helt nye cpu'er og har kølet den med LN2 (alternativt monster cascade) tror jeg ikke man kan komme derop med så lidt Vcore.
Alle dem med kompressorkøling og endda også de cascade kølede P4 cpu'er jeg har set i omegnen af de 5.5 Ghz har ligget omkring de 1.65-1.70+V i Vcore.
Mit umiddelbare bud er at det er fake. Men det kommer for mit vedkommende meget an på HVEM der har opnået det, og HVORDAN. For nogle personer er alt andet lige bare mere troværdige end andre.