# alle...
Man bliver dybt rørt over at se så mange sympatiske mennesker kondolere, for et menneske man enten kender fra artikler, bekendt, ven eller familie.
For mig føles det som en stor familie herinde. Man bliver en tryghednarkoman af at være på en side som denne, hvor folk kan vise sympati for tabet af et ung menneske, der så tragisk skulle dø så pludsligt, og i en alt for tidlig alder.
Jeg må indrømme, at penge ikke er alt for dem der mister, men man kan bidrage med en 5'er eller en 1000 lap... det er lige fedt... det man er med til at vise sin sympati for dem der har mistet.
Jeg har smidt en 50'er, for jeg syntes det er mig ligemeget med penge i denne stund. Jeg kender ham kun igennem de flotte artikler han har fået lavet.
Men jeg har mistet for mange allerede, så jeg kan kune vise mig største sympati, for det er så svært i denne tid, at skulle sige farvel til et så dejlig og kærligt menneske.
R.I.P. Christian...
Må dit nye hjem være det paradis du vil få det super dejligt i, da du blev taget alt for tidligt væk fra os.
Capiz 8) :r