Som # 22 siger, så er der ingen returret ved handel mellem private...der er der sådan set heller ikke ved handel i butikker, men kun ved handel over internettet....
dog vil man selvfølgelig altid kunne klage over et defekt produkt, hvis man har kvittering...
det er selvfølgelig klart at du føler dig snydt, og det kan jeg godt forstå...men handel mellem private indebærer altid en risiko...
både risiko for sælger, hvis køber nu ødelægger noget, og så vil kræve handlen retur
og risiko for køber hvis sælger sælger et defekt produkt...denne risiko må man tage når man handler privat...
der kan også være sket noget i transporten som har indvirkning, og der kan være sket noget ved afmontering hos sælger, og montering hos køber...
alle disse faktorer kan have betydning for en handel, og medvirke til at den opfattes godt eller dårligt..
samtidig vil der altid være tvivl om hvorvidt køber han monteret alting rigtigt osv... :l ikke at jeg siger du har det, men det kunne jo i teorien godt være..
men der hvor jeg vil hen, er at der altid vil være en risiko i privat handel....og det eneste man kan gøre er at ordne sagerne imellem sig....
men alternativt, så sæt kortet til salg, og oplys om de problemer du har haft.....der er sikkert nogle som ikke skal bruge det du skal, og derfor køber kortet af andre grunde. :)