Hejsa jeg står i den sure sitoation at jeg for ca 6 måneder siden købte en win XP Home OEM udgave og nu er min key så blevet væk... jeg kan simpelthen ikke finde den... og da jeg har købt windows´en orginalt så tænkte jeg på om det ikke er muligt at ringe ind til microsoft og få en ny hvis jeg kan give serie nummeret på min orginale Win XP home cd... eller sådan noget... ? ?:(
jeg har fået brug for key´en igen og det er self derfor jeg laver dette indlæg... :l
Ps. Gider ikke høre på noget omkring cracks eller andet dette er en 100% orginal og lovlig WIn Xp Home OEM... som jeg kun har brugt 1 gang og som desværre skal installeres på pc nr.2 igen efter et virus angreb. satans møg virus´er... x(
Ved faktisk ikke hvordan micro$$ har det med at udlevere cdkeys. Men vil ud fra det faktum at du har en orig. CD med serienr. sige at "hvis de ikke gør det - så har de tabt noget hårdt over hovedet"..
Synes du skal ringe til MS DK og forhøre dig - koster jo kun et opkald og du vil med garanti få et rigtigt svar i stedet for de svar vi klasker afsted herinde til tider :p