#25 hehe den første er ude - har bare det problem at brugeren skal selv installere den! - det er jo et unix baseret sys!
Syntes der er for mange trælse ting ved windows, det der virkeligt har pisset mig af var den dag jeg sad med 10 åbne vinduer (sad og ryddede op på min spand) og og kom ved en fejl til at åbne billede udskrifts guiden, så jeg skyndte mig at lukke den igen, men det lille møg program ville åbenbart straffe mig for ikke at bruge det, så det går ned - Ja og hva så - havde det været mennesker med bare lidt omløb på øverste etage ville de have lavet sådan noget som et sepperat program men ikke microsoft de har lavet det til en del af skrivebordet (det skal jo starte hurtigt, ikke at det gør det!) så det betyder at skrivebordet og alle mine vinduer lukker ned!
Microsoft har bare ikke fattet at de vigtigste dele af styresystemet skal holdes fri for lort - kernen og skrivebordet skal kun indeholde det vigtigste (og så ting som skal være hurtige, så som nogle drivere og ligende, som i linux - de vigtigste drivere compiler man som kerne-moduler) det gør sku lortet mere stabilt og hurtigere da filerne er mindre, og sikere da der er mindre kode at lave fejl i!