Jeg er bare helt på herrens mark. Jeg er ude efter et stilrent kabinet, uden vindue, lys og rumfærge design. Jeg synes markedet er proppet med rumskibe kabinetter (senest fx Asus') og det er jeg træt af.
Ville blive glad hvis i har nogle link til kabinetter som har gode køle egenskaber, stor anvendelighed, gennemtænkt og oser af kvalitet!
Prisklassen er ved de 1000,-
Har selv set disse som har fået gode reviews, men ved ikke helt om jeg er tilfreds :)
CM Stacker er et rigtigt lækkert kabinet i et afdæmpet design - og så har det masser af plads, og understøtter også den nye BTX-standard, når den en gang slår helt igennem... :)
Coolermaster og Silverstone er nok de mest oplagte da de ofte benytter sig af aluminumsfront og stålkabinet hvor at Lian-Li er rent aluminum og kommer nok i langt de fleste tilfælde over dit budget. Husk også lige at ligge mærke til dimenssionerne på kabinetterne - de kan snyde lidt på billederne og kabinetter som CM Stacker og Silverstone TJ03 er rent ud sagt SKRUMLER :D
Grunden til jeg foreslog Lian-Li var at jeg vidste at Studie-data har nogen miditowers til omkring 800kr - scroll et godt stykke ned og tag et kig på dem: http://www.studiedata.dk/produ...
<b>EDIT:</B> Lige for at vise hvor stort Stacker egentlig er:
Jeg kan heller ikke andet end at anbefale et Coolermaster Wavemaster kabinet. Har selv haft den sorte model i 1½ år og vil stadig ikke skifte den ud med noget som helst i verden endnu :D
#32 ... hvor godt virker den lydisolering du har lavet i dit CM stacker ..? Er lidt interesseret, da jeg ikke har ville spilde penge på lydisolering af mit CMstacker kabinet, netop pga. det er nærmest umuligt at dæmpe et kabinet med så mange blæserpladser og huller i siderne. :i