Jeg kender vigilant, så jeg kan da lige svare på jeres spg, og måske komme nærmere ind på hvad der kan være galt.
Det hele startede med, at en af hans veninder skulle bruge somp'en, men nogen gange siger den det der med, at overclock er failed, og om man vil trykke på F1 for at nulstille oc, også bare gå videre. det trykkede hun self på, og siden da har det bare ikke virket, og jeg mener, at vi har sat sat boardet tilbage til de indstillinger det havde. rammene plejede at køre med divider 200/166, og cpu på 300*9, som den kørte 100% stabilt, og varmen var intet problem, da den kun kører ved 1.500v ved de 2700 mHz. rammene kører fint med divider 133/200
Jeg mener ikke, at rammene kan tage skade af, at få 3.2v uden at være oc, kan de det ? :S
Kan der være noget simpelt vi har glemt at sætte i bios, selvom jeg bestemt mener, at vi har gjort det hele der skal gøres?
Ram får bare Max i bios, også resten med booster, s-ata ting er self disabled, men der køres også kun med IDE-drev, så det kan heller ikke være problemet...
Vi har også prøvet at resette cmos, hjælper ingenting.
Køleren sidder fint, og der er ingen problemer med varmen :)
Nogen kloge hoveder der ved hva der kan være galt?