Overclocker
Tilføjet:
27-05-2005 16:34:01
Svar/Indlæg:
36/14
Redigeret overskrift og indlæg.. Styr dig dog...
Er lidt sur lige nu, fordi jeg lige har brugt over 1000 kr. på en ny harddisc og en kasse til den så den kan blive ekstern. Men lortet vil fandme ikke virke....
Så blev jeg først sur, og så tænkte jeg at jeg lige ville kigge herinde, for der er sikkert nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig.
Jeg har to computere, den ene er en dell, som derfor nemt kan åbned mens den køre, så den har jeg prøvet at have harddiscen i, som intern. Der virker den fuldstændig fint. Men lige så snart den skal køre på den, og den jeg sidder ved nu (Min anden computer som ikke er en dell, men en jeg købte for nogle år siden...) og skal køre den som extern, så virker lortet fandme ikke!!!
Den virker ikke på den ene eller anden computer. Jeg har endda prøvet at haft den sat til min fars computer, som også endda er en del hurgtigere end begge mine, og derfor må være bedre opdateret og sådan. Men det virker sku heller ikke.... :S:S:S:S:S:S:S
Hvad skal jeg dog gøre??
Jeg har endda delt den op i to, dvs. den kører som to drev, men den vil staddig ikke....