IWill Barebones

Diverse d.  29. maj. 2005, skrevet af Juvic
Vist: 254 gange.

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
29-05-2005 17:52:57
Svar/Indlæg:
603/79
Hey alle sammen...

Da mit IC7 er gået bort af ukendte årsager, sidder jeg tilbage med en masse hardware - se profil eller tag - som jo gerne skulle bruge igen...

Jeg har længe gerne ville have fat i en af de der nymordernes Barebone som er ganske smarte - efter min mening.

Jeg har ingen bizare OC- lyster eller abstineser af anden art :)

Også er barebones jo fine nok....

Her i dag faldt jeg så over IWill's Barebones, sådan lige umidelbart så er IWill ikke så meget inde i barebone kampen. Men for mig symbolisere de nu alligevel kvalitet - uden dog at have prøvet nogle af deres produkter.. Er jeg hel off track i min påstand ?

Det korte af det lange er, at jeg står med de her HW stumper og vil gerne have en barebone... Har set på IWill's - men har svært ved at finde test af deres produkter... Derfor spørger jeg jer om I kender noget til disse produkter, og om de er værd at kaste mønter efter ?

Her er en af de IWill barebones jeg savler lidt over:
http://www.iwill.com.tw/produc...

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2005 17:56:11
Svar/Indlæg:
4263/107
THG lavede et kæmpe review af mange forskellige barebones for nogle måneder siden, der i blandt også iWill.

Prøv at søg derinde.

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2005 17:56:25
Svar/Indlæg:
3799/43
http://sfftech.com/showdocs.cf... testen af den som de nævner :D

det ser lovende ud og i næste uge kommer bit-tech med et review af den som de reklamerede for :)

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
29-05-2005 18:07:49
Svar/Indlæg:
603/79
# 1

Well that's odd - søgte på min anden ven google.com efter diverse IWill tests.. Fandt dog også een, men det var af en barebone med 2 cpu'er osv. kan nøjes med en :)

#2 ved ikke om du har set den barebone IWill har reklameret med her på det sidste - med dual CPU og SLI.. Den er vild.. Men havde nu noget mindre i tankerne... ! F.eks. den jeg linkede til.. !

Lagde faktisk mærke til at IWill - i den test jeg fandt - havde byttet rundt på PCI og AGP portene. Altså sådan at AGP'en var øverst, og derved kunne der benyttes GFX med en større køleanordning.. Endelig nogle der har fattet budskabte :)

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
29-05-2005 23:56:14
Svar/Indlæg:
603/79
Ingen med IWill erfaringer ????

Hr.

Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2005 03:13:24
Svar/Indlæg:
1363/125
http://www.tweaktown.com/docum...

tjek denne test, slet ikke dårlig..! :D

Juvic

Superbruger
Tilføjet:
30-05-2005 16:32:38
Svar/Indlæg:
603/79

Uha da :) Jamen de er og bliver meget fede...! Dog er det svært at finde "almindelige" brugere med IWill erfaring..! Lidt nedren - men de er måske ikke så udbredt i DK. På edbpriser er der også kun en forhandler af en lidt forældet version af deres barebones..!

Den som jeg linker til i #0, har jeg ikke kunne finde tests af. Alle dem som I andre - mange tak btw - har fundet har været af enten den der hedder dp til sidst.. !! De har vist ikke helt samme specs...

Help !