Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2005 20:33:13
Svar/Indlæg:
1028/33
Hej Hjerner :)
Har fået nyt(brugt) System Bla Asus mobo...
Nu Hvor det hele så er samlet ville jeg jo gerne have Windåse xp installerede....men her kommer problemet..
Jeg køre med 2 stk 120 gb diske som jeg vil have i raid 0, de sidder på sata 1 og sata 2 på mobo, bios er sat til enabel på raid settings, og der er lavet en raid diskette via mobo cd'en der fulgte med, dette er lavet i dos, da jeg ikke har anden mulighed lige nu, ingen diskette drev i min bærebar her..
Disketten er sli3114raid 5,, Hvilken er det eneste raid jeg kan få frem på mobo cd'en når man booter fra den..32 og 64 bit versioner sata og ide.
Når nu så windåse ber om raid disketten og jeg har installeret den og formatede de 240 gb, genstarter Windåse jo for at forsætte med installationen... det er så her den ikke kan finde raiden igen!!
Har sågar forsøgt at tage de 2 raid diske fra og forsøge med mine 2 andre diske på ide.... heller ikke dem finder windåse når den når indtil install på hvilken hd...
Jeg har gennemlæst alt snart og ikke fundet noget jeg blev kloger af,,,
HVAD gør jeg forkert? Håber og ved der sidder mange med samme bræt, nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak :i