Superbruger
Tilføjet:
30-05-2005 22:40:47
Svar/Indlæg:
398/29
Min computer "gider" ikke starte ... Der er tale om en 1700+@2400+ på et Epox 8rda+ med 1 gb ram og et ati 9500 pro ... Bundkortet siger hhv. følgende fejlkoder "FF", "C1" og hvis jeg er heldig kommer den HELT op til "25". Jeg har prøvet alle de sædvanlige ting: fjerne bios-batteri, bytte rundt på de tre ramstænger, afmontere grafikkort og remontering ... det bider bare ikke!
Det seneste råd jeg har modtaget og som lyder fornuftigt er at prøve med et andet grafikkort - for at fjerne det som fejlkilde - problemet er bare det vandkølingssystem jeg har installeret ... det umuliggør afinstallation (uden at fjerne vandkøling fra både CPU, Gkort og Nbro, hvilket i praksis vil sige at jeg skal pille system ud af computeren ... ) - men hvis det er grafikkortet efterlader det jo netop ingen anden mulighed - men er der nogen der gider undersøge hvad det fejlkode dækker over? (min manual er væk - og overførselstiden fra epoxs server = lort - da jeg deler computer med andre pt. har jeg ikke tid / til at hente den :( ) anyone ?