Er nok, men du vil nok opleve ret høje temperaturer... en 2-3x 120mm er nok mere passsende, synes min dual radi er lidt for lille til mit setup... Og bruger "kun" cpu + gpu, man kan godt mærke hele radi er temlig lun... :\ - Bruger ikke res lige pt. (ønsker ikek at skifte mit Lian Li PC65 ud, men det er sq ikke så stort igen... Når man har vand i... Men stilet ;))
- 12k
PS: Ved idle i ubegrænset tid... eller næsten idle, som f.eks nu... - 6 IE åben, 10 MSN, calc, winamp, og en masse andre små apps... - Holder CPU hos mig med en dualradi og to blæsere på low 33 og GPU ligeledes... - Under gaming bliver GPU 49 grader !! - Og CPU 43 mener jeg... - Skruer jeg op for blæserne kan jeg dog holde denne temp nede på GPU: 39 CPU:37 under længere tids game...
Skod, men sålænge den er stabil er jeg glad :P - Og den er stabil omkring 100mhz under max bench stabil, så er fint nok med mig, GFX clocker jeg kun til FPS spil som temp lige pt også er taget ved ;) - Taget via ALT + TAB og med måleenhederne til kun at opdatere hvert 10. sekund :P