Emillos > Ehh jo tak (ikke for meget ros, ellers bliver mit hoved bare for stort.... :e ), men der skal nu også en god portion held til. Især fordi jeg ikke af og til får tilsendt nogle håndplukkede cpu'er mm. som jeg lige kan få lov til at teste, alt foregår med penge ud af egen lomme. Så jeg må bare bestille en cpu, nogle ram, et bundkort hos dem der nu lige har det på lager, og så håbe at jeg er heldig. Det er jeg så slet ikke altd, men når jeg så er, ja så er begejstringen jo bare det større. Der er altså ikke noget som at teste noget helt nyt grej man lige har købt, og vente i spænding på hvad det kan trække. Sidde der og clocke Mhz efter Mhz..... vente i spænding, kører testen, fejler den..... :p Ahh, jeg lever for den slags. Arbejdet (selv om det er fint nok) er bare en nødvendighed for at få råd til legetøjet, det som livet VIRKELIGT drejer sig om: Overclocking :p :e ;)
Soundwave > Jeg tror helt klart at min psu har en vigtig rolle, men jeg tror nu nok at en mindre psu af god kvalitet muligvis kunne have gjort det samme. Svært at sige, men generelt skal man slet ikke undervurdere hvor meget forskel en rigtig god psu kan gøre.
Jeg kan altså slet ikke høre den over mit mach II GT som kører med blæserne på turbo, og den 7k rpm chipset blæser, men luften der kommer ud af den er ikke engang "lunken"... Så den er slet ikke i nærheden af at være presset.