Ellers vil jeg anbefale en PSU, som nok alle vil grine over, og mene er alt for billig og sikkert i dårlig kvalitet, nu jeg linker til den http://www.tjdata.dk/default.a... Jeg har den pt. på test i min maskine (se profilen) i stedet for min Seasonic Super Tornado, og jeg må sige jeg er overordentlig imponeret over den. Den er meget støjsvag og giver kun en lille hvislen mere end min Seasonic. Yderligere så leverer den lige så stabile spændinger over hele linien som min Seasonic, og så er der endda cablesleving på bundkortkablet ! Bemærk at PSUen ikke ser ud som på billedet mht blæseren, det er ikke en LED blæser der er i men en standard sort en.
Nårh, men jeg skal nok snart have min Seasonic i igen, da min lillebror nok gerne vil have hans PSU i hans PC det er hans PSU. :e
Hehe der har lige været en tråd omkring PSU'er i lidt over 500 kr klassen.
Jeg syntes du skal tage den NorthQ 4775-400 som #3 linker til! Jeg har selv haft en NorthQ kingkong, og nu har jeg en NorthQ 4775-500 hvilket jeg er meget tilfreds med! Den er utrolig stille og den trækker fint mit system, og der er også et 80 watt peltier i mit sys! Den levere meget pæne og stabile linjer og den siger intet!
Jeg har den Chill innovation 510W, og det synes jeg er en utroligt god psu. Larmer næsten ikk, og så leverer den alt det jeg har behov for, og mere til..!