Hvordan fjerner man kølepasta fra tøj.. Jeg har fået lidt på et par bukser, som slet ikke er i nærheden af at skulle kaseres. men hvad kan tage det af uden at tage farve eller ligenden.
Tjuhuu.. skodsituation.. Tror jeg ville prøve at smide dem i fryseren men, hvilken slags bukser er det? (har nemlig lige snakket med den ældre del af familien - Har en sølvsmed i familien).
#3 vil give dig helt ret! et fofængelighedsforum vil snart have sin ret her på siden... selvom det ikke er særlig nørdet :e eller er nørder ved at blive normale mennesker :00 :e
#15 - hvis bare det er bomuld ville jeg sætte dem i blød i et par timer med en lille skvæt skyllemiddel. Virker det ikke må du smøre lidt skyllemiddel på pletterne og vask ved max anbefalet vasketemperatur. Evt. tørretumble dem lidt da det oftest kan ryste lidt af fibrene i tøjet lidt løs og du derefter kan smulre det af maybe ;)
:i kommer til at tænke på at det måske ville være billigere at investere i et par helt nye bukser eftersom at du nok kommer til at bruge en del penge på de forskellige "forsøg" folk lirer af til dig herinde :D
Vand, strøm over flere omgange for ikke at glemme skyllemiddel osv *G*