Elitebruger
Tilføjet:
03-06-2005 21:06:31
Svar/Indlæg:
258/28
Jeg har et system med XP 2000 og Zalman CNPS 7000 køler med Diode/Socket temperatur på omkring 48/37º C, Et GeForce 2 med modded køler med 60 mm Blæser (4-5 Gange større end den originale passive profil), passiv Zalman northbridgekøler, 8 blæsere monteret i kabinettet så køling er der altså mere end nok af og alligevel genstarter lortet uden grund. Der er dog systematisk i hvornår den genstarter. Det plejer f.eks. hvis jeg spiller Counter-Strike Source og lige har tændt maskinen at nå at spille en runde før den genstarter, så kommer jeg ind i Windows og starter spillet igen. Der går så omkring 15 minutter før den igen genstarter og derefter kan den sagtens køre et spil i mange timer og køre uden at overhovedet lave nogle fejl eller problemer.
Når jeg ikke spiller går der dog lidt længere tid før den genstarter første og anden gang men ellers samme rytme.
Jeg har prøvet at skifte diverse ting ud, på nær bundkort, CPU og Harddisk. Harddisken er helt ny, Maxtor DM9 160 GB, Rammene er noget forbandet skod men kører dog tilfredsstillende (2xElixir men også en Samsung kreds). Strømforsyningen er en 300 Watts Codegen det trækker 13 Ampere på 12 Volt og 30 Ampere på 5 volt. Har også prøvet at tage lys, blæsere og CD-Brænder/DVD-Drev fra... Også skifte kabler og det hele.
Jeg har også prøvet forskellige strømforsyninger men stadig uden held... Hvad i alverden kan der være galt? Det undrer mig at der er en fast rytme i genstarterne og tror virkelig ikke det kan være varmeproblemer da alle ting også har god kvalitetskølepasta o.s.v.