Selv ville jeg vælge et DFI LANPARTY i stedet for det Abit. Men jeg ved ikke lige hvor godt det Abit er. Det gør du forhåbentlig ;)
Selv ville jeg hellere tage 2 alm sata diske og sætte i RAID i stedet for den 10k. Det vil sikkert give mere ydelse, og du vil få 4-6 gange så meget plads for de samme penge :)
Og så ville jeg tage den NorthQ psu istedet for den Chill Kan godt være Chill er bedre specs mæssigt med med NorthQ får du 24pins som du skal bruge,75W seperat linie og 4 Sata stik..
AMD64 venice er en ok cpu men generalt er det altså kun ca 5% der oc´er så godt som den i testen der når ca 2800Mhz
Med hensyn til PSU så ville jeg nok vælge enten den du selv har fundet eller en Chill Inno vision i det prisleje.. MEn når det er sagt så er det hvis og kun hvis du ikke skal højere op i pris på din psu. til max oc ville en lidt dyrere og mere stabil psu med hæftigere 12V linie moske være en go ide.
Desuden er de ram der altså ikke særlig gode til prisen... de koster så vidt jeg husker ca 1900-2200kr for 2*512mb ikke sandt... overvej dog Gskill elle OCZ eller muligvis PQI da PQI er lidt billigere + har TCCD på nogle af deres ram i Turbo serien.
;)
#5 til prisen er chill inno god MEN ... den kan altså ikke hamle op med de vildere og dyrere mærker som fks. OCZ og de andre dyre Antec/enimax eller hva de nu hedder.
mener at de er med TCCD eller TCC5... du skal regne med at nogle af de ram som før var med TCCD nu er med TCC5 som oc´er lidt dårligere... og ofte skal ha lidt mere strøm for at nå samme Mhz ...
prøv også selv at finde mere info om følgende ram.
... nogle af dem er lidt billigere andre lidt dyrere... men normalt får man hvad man betaler for... Geil+Gskill+OCZ+Muskin er i den dyre ende men når også højest fsb´s... og KHX hyperX + PQI er forholdsvis billige men når nok heller ikke helt lige så høje fsb´s. hvorimod at A-data og corsair skiller sig lidt ud ved at være nogen lunde de når ok hastigheder dog ikke lige så højt som Gskill og Muskin/OCZ/GEIL. til gændgæld koster Corsair og A-data ca lige så meget som de dyreste mærker... = smid 1800-2300 og få nogle ordentlige ram nu du er i gang... og så kan du skrive her inde hvor høj en fsb du gerne vil op på ... så skal jeg prøve at komme med bud på hvilke ram typer der kan nå så højt... ;)
#27 hvor fandt du V-data PC3200 henne ? alle steder jeg har kigget siden jeg self købte mine har de ikke haft dem mere...
til det du spørg om så er UTT/bh5/ch5 klart bedst hvis du ka nøjes med 250Mhz-265Mhz fsb ved 2-x-x-x 1T.... og så køre enten 1:1 du ka jo heller ikke 100% regne med at ku nå 2500Mhz med din venice... kun håbe på.. og når du så højt så kan du jo bare køre med division. ;)