#16, elsker vores AMD processorer?
lad mig se, jeg har 1 styks amd maskine (3200+ a64) og 1 styks intel maskine (centrino) og jeg elsker skam også min centrino:)
virker nu mere som om du er en tand smalsporet;)
xeon er hurtigst til nogle ting, men opteron er til andre, men faktum er, at hvis man ikke overvejer amd'en (i det mindste) er man da smalsporet, og uvidende? der er jo en grund til at firmaer som hp og ibm sælger dem? og der er garantien vel også iorden, der røg dit garanti-argument. så skal man jo lige have i baghovedet at opteron faktisk har 64 bit understøttelse, og det faktisk VIRKER under linux (ved ikke om intel har fået indført det på deres xeon cpu'er endnu?)
som sådan er jeg snothamrende ligeglad med hvilken cpu jeg har, blot jeg har det bedste/hurtigste/billigste på det tidspunkt hvor jeg køber det, så er jeg snothamrende ligeglad med om der står, amd, intel eller tullip på den, men min personlige holdning er, at ligesiden athlon 64 (og opteron) kom på markedet har intel været på hæene (pånær video arbejde hvor intel er stærke)
så et spørgsmål, hvofor bliver nogle firmaer/mennesker ved med at være så intel fikserede?
nogle folk forstår bare ikke at tiden hvor intel bare var bedst, og amd var til fattigrøvene er ovre.