Problemer med NFSU2.

Software d.  08. juni. 2005, skrevet af Goaguy
Vist: 437 gange.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2005 20:41:28
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg har lige fået fat i NFSU2, ret fedt spil. Det kører langtfra optimalt på min computer, men.. Der er er lige et problem:

Når den indlæser mellem banerne, garagen, udforsknings-mode mm. fortsætter den nogle gange med at indlæse. Den skriver simpelthen "indlæser", og det bliver den ved med - min comp reagerer slet ikke på noget som helst, og jeg er da nødt til at genstarte skidtet☹ Der plejer at gå 5-10 min, før dette problem opstår, ret nedtur..!

Er det bare min computer der er for langsom? (se den i min profil)

Skal lige siges, at problemet både opstår ved brug af original cd - og med crack..

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
08-06-2005 21:08:36
Svar/Indlæg:
2263/135
Det er helt klart din puter der er for langsom... Du bliver nød til at opgradere den eller købe en ny hvis du vil spille det... bliver desværre nød til at skuffe dig... :l

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
09-06-2005 01:28:38
Svar/Indlæg:
2694/107
Den computer er stor nok til at køre spillet. ikke i høje detalier men den kan sagtens køre det. så stop venligst med at udtale dig om noget du ikke ved.

Har du prøvet med andre drivere til dit grafikkort?

/Ash

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
09-06-2005 09:48:31
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg forstod det nemlig heller ikke, for min comp. jo en del over minimumskravene til spillet. (933mhz, 256mb ram, 32mb gfx)

- Jeg har prøvet at spørge EA om problemet, nu får vi se, om de svarer.

Jeg er lige kommet i tanker om, at den faktisk har lavet det samme nummer i cs 1.5 en del gange, men havde jeg glemt alt om. Den stopper bare lige pludselig med at spille, og siger: "hl har udført en fejl i hl.exe "- men det sker sjældent.

Jeg tror jeg prøver at finde en opdatering til mit grafikkort.
Tak for svarene.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
09-06-2005 09:54:59
Svar/Indlæg:
3410/199
Ea har svaret det her:

"Hello Simon,

Thank you for contacting us here at Electronic Arts Technical Support. I'm sorry for the inconvenience that you're having difficulties running Need For Speed: Underground 2.

In order to best troubleshoot your issue, I'm going to need some more system information. Can you send me the information from a program called dxdiag.exe. To do this:

· Go to Start -> Run.
· In the box, type the following: dxdiag
· Click "OK"
· Click the "Save All Information" button on the first screen of the application.
· Then on top of the "Save As" box that pops up, select Desktop (if it's not set to save there already), then click Save.
· Finally, attach the dxdiag.txt to your email reply.

After we receive this file we can continue troubleshooting the issues at hand and hopefully come to a solution.

Should you require further assistance about this or any Electronic Arts games in the future please visit our website and review our extensive Self Help knowledgebase (http://eatech.custhelp.com/cgi... )

Thanks!
Mark
EA Technical Support"

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2005 21:33:23
Svar/Indlæg:
3410/199
Okay, at opdatere min skærmdriver virkede ikke. Selvom jeg lukker alle andre kørende programmer end "systray" og "explorer" laver den stadig lort i den!

EA har opgivet, har i nogle bud?

Sønne

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2005 21:52:21
Svar/Indlæg:
2263/135
Du må jo have fat i |Ash som åbenbart er experten på det her område... han har sikkert et par gode svar muligheder til dig om hvad du skal gøre. Håber du finder ud af det.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
12-06-2005 22:20:34
Svar/Indlæg:
6899/119
altså...

jeg har lidt betænkeligheder mht. dine ram.

256mb SD ram er ikke just noget der rykker...

kravene til spillet er så hut jeg visker:

933mhz cpu.
256mb ram.
64mb gfx.

ja du opfylder kravene, men også kun med nød og næppe.

min erfaring siger mig at det stort set er umuligt at køre spil med minimumskravene og så tror jeg EA tænker i DDR baner når de skriver mængden af ram der kræves for at køre spillene.

SD er simpelthen for langsomt.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2005 18:56:23
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg havde købt min pc med opgivne DDR-ram, men fandt senere (sådan ca. 2½år) ud af, at lorte Scompaq og Fona havde snydt mig☹

Nu er jeg blevet klogere, og næste gang skal puteren i hvert fald ik' købes i Fona!

7# Det kan være at du har ret, måske skal jeg havde fat i 256mb mere før det gider køre, ærgerligt nok..