He he, har faktisk været på besøg dér, i Slagelse, dengang hed det dog Lagerman :D . Jeg var bare en lille knejt, så mine tanker var mere på "smagsprøver" end på streger på gulvet :00
Når norges største hw-site får lov til den slags, så burde man jo egentligt undre sig over at hol.dk ikke og så har det da det er dk's største site... men det er jo nok pga deres ligegyldighed overfor næsten alting (sjældent nogle tests og den slags ifht. her :D.
Hvis i kommer i tror at jeg med i børnehaven så tror i om... oc.dk er det bedste (og et af de få seriøse steder på dansk).
Nu sidder jeg så her og tænker på at de ikke arbejder med masker af nogen art, men når man modtager et helt nyt bundkort lugter det af nyt elektronik og mener da også at der var lidt i medierne for et stykke tid siden om at de dampe som nyt elektronik afgiver ikke er helt sundt, kalder man det mobo-hjerne eller?! :e
Moderator
Tilføjet: 10-06-2005 15:59:31
Svar/Indlæg:
7881/1165
#4: Jeg tror de bliver inviteret på besøg af mange af de steder. Jeg er ret sikker på at hardware.no ikke blot er norges største men nok et af europas største hardware-sider. De har jo faktisk ikke ret meget andet end hardware.no. Jeg mener har hardware.no ligger på ca. 100.000 hits om dagen
Mon ikke de var på besøg da de var over og se computex.