Når jeg instlallerer Catalyst 5.6, så fjerner bliver mit gfx langsommere, så jeg skal installere de drivere som jeg fik med mit grafikkort igen for at få mit gfx op i hastighed. Hvordan kan jeg installere dette uden at fjerne mine chipset drivers?
#10: det lyder dælmende mærkeligt at dit gfx er blevet langsomemre med den nye 5.6. Det har jeg godt nok aldrig hørt før. Mit x800 pro kører fint med den.
Chipset driveren har da intet med grafik driveren at gøre. Så forstår ikke helt hvor chipset driveren skulle forsvinde, fordi du installerer grafik driveren.
Ang. drivers til bærbare: Power notebook users have long lacked the ability to update drivers at the same pace as their desktop counterparts. With the release of Catalyst Mobility notebook users will now have access to monthly driver updates, ensuring the best levels of game performance and application compatibility. Catalyst Mobility delivers the same full feature-set as desktop, along with all of ATI's mobile-specific power management options. The initial launch of Catalyst Mobility will support Mobility Radeon® X700 and Mobility Radeon® X800 with more products to follow in the coming months. Catalyst Mobility will be supported by industry leading ODMs and system builders, including Alienware, Arima, Clevo, Eurocom, Falcon Northwest, Mitac, rockdirect, Uniwill and Voodoo PC.
Syntes dog de nye features i linux driveren er federe De har nemlig lavet en grafisk install - ikke sikkert at vi bruger den men den er der :e (men har heller ikke ati kort for tiden! - får måske i bærbar)
#16 Jeps den nye linux driver fra ATI er virkelig fantastisk... For første gang er det lykkedes ATI at lave en driver der installeres og fungerer på første forsøg(!!). Ydelsen ser også ud til at være en hel del bedre :) Folk går omkring 1500 fps op i glxgears (hele linux communitiets benchmark bestående af 3 tandhjul der drejer rundt :P). Det eneste Linux ATI brugere mangler nu er et OC verktøj og et grafisk kontrolpanel med indstillinger for AA/FF osv... Så man ikke bliver nødt til at ændre det i X konfigurationen...