#19: Ifølge BIOS'en skulle CPU'en ikke være særlig varm, omkring 30 grader så vidt jeg husker. Strømforsyningen er også rimelig kold. MotherBoard Monitor understøtter ikke mit bundkort, ligeledes virker Soltek programmet, der fulgte med på en cd, heller ikke. Så det eneste jeg kan måle temperaturen er ved at kigge i BIOS'en.
"System temp: omkring 30 grader"
"CPU: omkring 30 grader".
Jeg er ikke sikker, men jeg tror at det er 60 grader den lukker ned ved, kan tjekke næste gang jeg er inde i BIOS ;)
Memtest86 har jeg vist nok prøvet, ingen fejl der, nu har jeg så lige kørt et program der hedder "MemTest" som er fra en K-CD (nummer 9-2005), og den har kørt i 45min eller en time, jeg er ikke helt sikker på hvor lang tid. Og den melder ingen fejl.
PSU informationerne må jeg lige få min storebror til at kigge på..men står der ikke noget om PSU'en på morgen.dk's side, eller på producenten for mit kabinet's side? Jeg har ikke lige selv tjekket, eller det har jeg selvfølgelig da jeg skulle købe kabinettet, men kan ikke lige huske det..
#21: Det sker i mange programmer også. Jeg har for nyligt også lige opdaget at den genstarter i LFS S2.
#20: At den genstarter i forskellige programmer? (På min computer genstarter den i: LFS S2, MSN,MobilEdit, Windows Media Player, GTA SA, Skype og den har vist også gjort det i nogle andre programmer, men dem kan jeg ikke lige huske..)