#5 og 6
Jeg har prøvet mig lidt frem mht. lag tykkelsen og jeg mener selv jeg har 'sådan' tjek på hvor meget der skal på (køre ca 1 uge ved 45-50 gr.)
Jeg har prøvet motherboard monitor og køre nu med Soltek's hardware monitor + jeg tjekker i bios'en sommetider.
Det det hele bunder i er, når/hvis jeg støver hele maskinen af og gør alt rent, samler det igen og starter op, så køre alt rigtig fint. Jeg er stor tilhænger af spillet AAO (America's Army :e ) Men efter ca 1 uge begynder maskinen at kokse efter ca 1/2 - 1 times spillen, hvor skærmen fryser og lyden hakker og jeg bliver nød til at reboote. + temperaturen langsomt øges. Temperaturen er aldrig ens, ex. nu er den 56 gr. igår da jeg lavede tråden var den 62 gr. Men pga spillet (og GFX som sidder under CPU'en) ville jeg mene der sker en enorm varmeudvikling deraf.
Jeg ville så høre om der er nogen som har en ide til hvad det kan være og hvad jeg kan gøre for at slippe af med dette trælse problem. Om der måske kan være et problem med CPU'en eller måske GFX'et.
PS. CPU køleren: AMD XP 3200+ and higher (i følge coolermaster) og jeg har en XP 2600+ CPU