Et domæne koster 99 kroner i anskaffelse - og 19-39 kroner om måneden altefter hvor meget plads du vil have. Det kan selv du overkomme. Navnet synes jeg også selv du skal finde på - da det er din side. ;)
Alternativet ( chrown.tk ) er ikke særligt godt, idet folk ikke gider se på popups, og vente på siden. Den er faktisk fælt langsom som det kører nu.
MEN!
Hvis jeg var dig, så skrottede jeg lige hele grundideen med sitet, og startede som nyhedssite i stedet for. Det kræver ikke den vilde serverplads, eller økonomiske formåen at opstøve nyheder - og det kræver heller ikke det store i form af vedligeholdelse af forum osv.
Du skal heller ikke høre på folk brokke sig over at du ikke tester det nyeste stuff, eller at de ting du skriver i guider osv ikke er korrekte - for der er lige et par ting der er smuttet i svinget der. Men hva faen - Rom blev ikke brygget på en dag. :p
På den måde lærer du også selv en masse om PC'er og hardware, og noget om hvordan andre sites er opbygget - uden nogensinde at have haft muldvarpen oppe af baglommen.
Og vupti!! Bonus: Ved at satse de små basseører som beskrevet øverst, og det faktum at du ingen økonomisk gevinst har ved at drive siden, gør at det er lovligt at linke til den - ihvertfald herinde. Der er masser af andre brugere, som gør det til deres egne sider allerede. ;)
I lyset af at du "kun" er 14 år, så er du velformuleret - staver og tegnsætter klart bedre end standarden - og kan argumentere ganske fornuftigt for det du siger.
Jeg ser også at du kan udvise en respekt for andres meninger, selvom du måske ikke er enig. Jeg er 112 toyota-% overbevist om at du nok skal nå langt hvis du griber det an på den rigtige måde, og ikke kaster dig over for mange og for store opgaver, for hurtigt.
Tålmodighed er en dyd. ;)