Forslag til hjemmeside

Hyggehjørnet d.  13. juni. 2005, skrevet af chrown
Vist: 320 gange.

chrown

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2005 20:23:16
Svar/Indlæg:
258/28
Hejsa...
Jeg er ejer af denne hjemmeside: http://www.chrown.tk der omhandler hardware og overclocking. Men jeg vil gerne have nogle forslag til hvad jeg kan gøre bedre og hvordan jeg lokker flere brugere til.
I kan kigge indenfor med gæstebrugeren: Guest og kodeordet 123456
Hvis der er en eller anden spade der misbruger gæstebrugeren vil personen blive bandlyst fra siden.

Nogen der har nogle forslag?

chrown

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2005 20:25:50
Svar/Indlæg:
258/28
I må selvfølgelig også gerne oprette en bruger for at kigge ind

vicster

Superbruger
Tilføjet:
13-06-2005 20:28:19
Svar/Indlæg:
178/40
hey kan du ikke kontakte mig på msn?

vkr[a]vicster[dot]dk

[a] = @

[dot] = .

chrown

Elitebruger
Tilføjet:
13-06-2005 20:40:56
Svar/Indlæg:
258/28
Tjah... men nogle forslag?

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2005 12:12:37
Svar/Indlæg:
3169/185
Kan godt blive svært ;)

Nu er det ikke noget folk skal betale for, så burde være nogenlunde til...

Såfremt du sælger noget konkret eller tager penge for en service derimod bliver din primære udgift sælgere :| - For der er mange noob sælgere derude - man skal desværre have fat i de dyrre :(

Såfremt man vælger dyrre risikere man opkald kl.22:30 "mødet imorgen kl.10, det kan jeg desværre ikke møde op til, da jeg er på vej til sommerhus med familien" - er VILDT så udiciplinerede nogle er.. :|

- 12k

Goerred

Overclocker
Tilføjet:
30-06-2005 14:06:18
Svar/Indlæg:
73/17
Du skal nok vide at du ikke må skrive at folk støtter siden ved at klikke på banneret..

Det gjorde jeg på min side: www.gjorret.dk og jeg fik lukket min bruger hos partner-ads.. Ved dog ikke om det er samme regler der hvor du er, men det kunne jeg tænke mig!

Goerred

Overclocker
Tilføjet:
30-06-2005 14:07:40
Svar/Indlæg:
73/17
OG jeg vil nok også sige at hvis du vil have mange brugere, så er det nødvendígt at få et .dk domæne eller lign.

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
04-07-2005 21:43:14
Svar/Indlæg:
6624/113
Yyrk en rodet side.

Yyyyrk et irriterende forum ( der står heller ikke noget i det? ).

Yrk hvor er popups irriterende.

Kan godt lide farverne - lige til man trykker "Enter". :00

Og så kan det lige være du skal bede B@NG om noget reklame materiale og priser, når du nu reklamerer for et kommercielt foretagende på denne side. :00

Jeg ved godt det er en lille smule hårdt at sige det på den måde jeg gør - men faktisk virker det ikke som om du har gjort det vilde forarbejde. Og det er en ting som man skal lave en hulens masse af, for at gennemskue hvad der lokker folk til.

Et domæne som siger noget om sidens indhold er afgjort det første som skal være på plads.

Prøv at futte rundt på de forskellige hardware- og overclocking-hjemmesider der er bare i DK. Se hvordan de er bygget op - hvordan de kører, og ikke mindst hvor mange mennesker som er tilknyttet dem. Prøv at se indholdet af tests / artikler / design / deres respektive navne / forum - og se om ikke der er noget som giver ideer. :D

Held og lykke med det da.

chrown

Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2005 00:04:00
Svar/Indlæg:
258/28
Jeg vil sige 1 ting! Ingen økonomiske indtægter = Ingen økonomiske udgifter. Jeg gider ikke betale et domæne hvis jeg alligevel ikke får nogle penge ind. Jeg fjerner de sidste bannere. Og... Jeg kan desværre ikke gøre noget ved den ene lille popup der kommer aller først uden at det koster $

Jeg har flere gange hørt den med at skifte sidens navn. Men i så fald, hvad skal den SÅ hedde???

M.h.t. mit design/farvevalg, hvad ville så være bedre?

Og så skal der heller ikke kommenteres at jeg tester Pentium II og III hardware. ;) Det ville være urimeligt at kræve jeg skal købe de nyeste CPU'er og Bundkort hver måned og jeg kan jo heller ikke lige få det tilsendt fra AMD, Intel, Asus, o.s.v. da min side nok ikke er stor nok. Jeg er trods alt ikke mere end 14 år gammel. Det er dog begrænset hvad mine konfirmationspenge kan række! :)

Det kunne dog være rart med nogle der ville bidrage lidt med artikler, etc.
Jeg forventer, og vil heller ikke have en side på en størrelse der bare nærmer sig H-T.dk og OC.dk. Bare 150 brugere der er nogenlunde aktive så er jeg egentlig glad.

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2005 00:26:33
Svar/Indlæg:
6624/113
Et domæne koster 99 kroner i anskaffelse - og 19-39 kroner om måneden altefter hvor meget plads du vil have. Det kan selv du overkomme. Navnet synes jeg også selv du skal finde på - da det er din side. ;)

Alternativet ( chrown.tk ) er ikke særligt godt, idet folk ikke gider se på popups, og vente på siden. Den er faktisk fælt langsom som det kører nu.

MEN!

Hvis jeg var dig, så skrottede jeg lige hele grundideen med sitet, og startede som nyhedssite i stedet for. Det kræver ikke den vilde serverplads, eller økonomiske formåen at opstøve nyheder - og det kræver heller ikke det store i form af vedligeholdelse af forum osv.
Du skal heller ikke høre på folk brokke sig over at du ikke tester det nyeste stuff, eller at de ting du skriver i guider osv ikke er korrekte - for der er lige et par ting der er smuttet i svinget der. Men hva faen - Rom blev ikke brygget på en dag. :p

På den måde lærer du også selv en masse om PC'er og hardware, og noget om hvordan andre sites er opbygget - uden nogensinde at have haft muldvarpen oppe af baglommen.

Og vupti!! Bonus: Ved at satse de små basseører som beskrevet øverst, og det faktum at du ingen økonomisk gevinst har ved at drive siden, gør at det er lovligt at linke til den - ihvertfald herinde. Der er masser af andre brugere, som gør det til deres egne sider allerede. ;)

I lyset af at du "kun" er 14 år, så er du velformuleret - staver og tegnsætter klart bedre end standarden - og kan argumentere ganske fornuftigt for det du siger.
Jeg ser også at du kan udvise en respekt for andres meninger, selvom du måske ikke er enig. Jeg er 112 toyota-% overbevist om at du nok skal nå langt hvis du griber det an på den rigtige måde, og ikke kaster dig over for mange og for store opgaver, for hurtigt.

Tålmodighed er en dyd. ;)

chrown

Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2005 01:20:55
Svar/Indlæg:
258/28
Tjah jeg har faktisk et domæne der dog kun er gyldigt frem til Sep 2006 som jeg ikke betaler for men jeg vil mene at navnet giver et lidt forkert indtryk af siden. www.oldpcmasters.com
Ville måske overveje et domæne men med den hoster jeg har nu som nemlig er gratis og giver godt med plads og trafik som jeg generelt er tilfreds med.
Og som sagt skal jeg have fundet et godt og sigende navn. Men det er ikke lige så nemt som man kunne forvente! :)

Jeg vil nok som du siger Sajmon, fokusere en del mere på nyheder men vil dog aldrig gå helt fra hardwaretesting da det er langt mere underholdende selvom jeg mest har noget forældet tis! Desuden ved ikke helt hvor jeg må "tage" nyheder fra. Vil OC.dk sige noget til/have noget i mod at de var min nyhedskilde?

Jeg vil også gerne skabe noget unikt og ekstraordinært med min side da folk jo ellers bare kan gå på nettets tusindvis af andre hardwaresider og finde tests og nyheder der får mit arbejde til at ligne noget jeg ikke har gjort ret meget ud af. Men det har jeg altså. Jeg har lagt et større arbejde i hver artikel.

Jeg er allerede gået i gang med at forbedre siden (i nogle folks øjne), med nyt design, rettelser, tilføjelser og ændringer.

P.S. Sajmon hvilke artikler var der fejl i og hvad skal jeg i så fald rette?