hej jeg har nu i et par timer forgaeves forsoegt at installere windows XP pro paa min Raptor med 36 GB og et Asus A8V (bios1008) jeg har hoert fra nogen at jeg skulle bruge nogle drivere der skal loades under win installationen.
eller skal man goere noget helt tredje ??
jeg har lige faaet mit GTA SA ind ad doeren saa et hurtigt svar ville vaere much appriciated
ja du skal ha en driver... www.viaarena.com eller promise's webside. den skal ligges på en diskette. Når windows cd så er i og i gang med at loade setup, så skal du trykke F6 (eller F2? ). Der står noget forneden hvor den skriver noget med press f6 to install scsi or raid. så sætter du disken i og den installer derefter en driver og fortsætter så.
du skal se i din manual, efter hvilket sata stik er til promise controlleren og hvilken er til VIA controlleren.. og selvfølgelig hente driveren derefter...
Ok det var godt saa lader jeg den bare sidde hvor den sidder. Du skal have mange tak for din hjaelp Illuminati, det er godt at se der er folk som har lyst til at svare paa noob spoergsmaalene...