Heh, jeg tænker ikke men officeIT har nogle kanon priser, og så ligger den ikke så frygtelig langt fra min fars husstand... Har bl.a købt min KVM-Switch hos dem ;)
Der er nok en mere praktisk årsag til det er sådan.
Om ikke andet, synes jeg i skal smide dem en mail og spørge, i stedet for at sætte dem i eventuel miskredit eller dårligt lys, uden at i aner en dyt om de reelle forhold. :00
Moderator
Tilføjet: 14-06-2005 09:17:52
Svar/Indlæg:
7881/1165
jeg er også ret sikker på at express-delivery er det samme firma som midtdata... bare billigere :) :D 🙂 så håber jeg på at der er nogle nye ram på vej til mit system derfra.... 8)
#6 - tsk tsk - Har du haft et ufrankeret øjeblik? :e Doktoren bør holde øje med hvilken medicin han ordinerer og hvilken han indtager! :e :e :e
Jeg er helt enig med Sajmon (#12) i at der er ingen grund til at fremsætte grundløse påstande af den karakter.
Det er helt naturligt at drive det som to enestående profitcentre - det har blandt andet den fordel at kunderne ikke kan forlange priserne fra den ene og servicen fra den anden!
Angående #6, så er det kun mine konspirationsteorier og jeg har INTET at bygge det på. Mit 6800GT kort er fra Compumail og der var kein problemer med den handel.