Sider her og er ved at bliver sindsyg x( Når jeg prøver at overføre data til usb disk kommer den vilkårligt og skriver disk fuld (hvilket ikke passer) lampen på usb disken lyser konstant (låser) og så forsvinder disken fra systemet. slukke disken tænde igen og så er der igen ?:( Nogen som har set eller prøvet lignende?? har prøvet med 2 forskellige usb bokse 3 forskellige hd og har skiftet mb cpu og gfx fornyligt men den gør det stadig altså den gjorde det også på det gamle sys. ?:(
tjaaa... jeg har da en disk, som kun vil genkendes af systemet, sådan lige når den har lyst :l men tror simpelthen det er controlleren der er noget lort? det kan tilsyneladene også købes for billigt 😉
controleren?? usb controlere som det er prøvet med er onboard usb 2 på et P4C800 og den nye rig er som skrevet i min profil onboard usb 2 på et A8N SLI DELUXE!! så jeg er ikke lige helt med på hvad du mener micma18!!!
Det var det jeg mente jeg havde prøvet :00 men har nu prøvet med en anden ekstern disk controller ukendt mærke men med nogle chips som styre det og den spiller max den anden vipower er der bare et print som forbinder ide med usb hmm weird at det ikke virker på 2 nyere boards asus P4C800 og A8N SLI DLX men det virker på et gammelt P4PE board ?:(