Jeg har selv denne bærbare købt i marts 2005, og er blevet utrolig glad for den. Primært den lave vægt var afgørende for købet.
Jeg har lige et par kommentarer til anmeldelsen, hvor jeg desværre fandt et par småfejl.
1) Man kan godt bruge scroll funktion på touch pad - det skal bare lige sættes op i indstillingerne for touch pad.
2) Ekstra batteriet der kan købes ekstra til computere, forbedrer batterilevetiden til 4,5 - 5 timer ved normalt brug, også meget bedre tid når man vil se film fra dvd-drevet. Den ekstra vægt er næsten ubetydelig, og holder computeren nede under 1,4 kg samlet - og det er stadig et godt stykke under hvad de øvrige producenter kalder ultra-portable. Men det ser tilgængeld lidt kluntet ud, da batteriet monteres udenpå undersiden af computeren. Men det kan man godt bære over med for den ekstra kraft når man er på farten.
3) Det er lidt ærgerligt at du ikke fik lejlighed til at teste den nyeste maskine, for Zepto er netop begyndt at sælge Znote 120SL med 1.1 Mhz Pentium-M ULV processorer, som du skriver lidt om.
Jeg kan varmt anbefale denne her bærbar.
Jon